Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Trzeci bank z Polski uruchamia obsługę w call center po ukraińsku. Nowość od Getinu

Obsługa ukraińskojęzycznych klientów odbywa się pod specjalnym numerem telefonu w godzinach 8.00-18.00

Coraz liczniejsza grupa pracujących i żyjących w Polsce Ukraińców powoduje, że działające tu banki zaczynają się na nich otwierać. Na razie idzie to jednak powoli. Jak wynika z analizy Bankiera, do niedawna tylko dwie instytucje funkcjonujące nad Wisłą, a więc BGŻ BNP Paribas oraz BZ WBK, oferowały na call center obsługę w języku ukraińskim. Od poniedziałku to się zmieni.

Przeczytajcie także: Zupełnie nowa oferta SGB już za miesiąc

Jak wynika z komunikatu opublikowanego w serwisie transakcyjnym Getinu, od 16 października klienci będą mogli porozmawiać z bankowcami po ukraińsku i rosyjsku. Osoby posługujące się tymi językami będą obsługiwane za pośrednictwem korespondencji elektronicznej oraz telefonicznie pod specjalnym numerem infolinii 32 604 30 18, codziennie w godzinach od 8.00 do 18.00.

Przeczytajcie także: Przerw w bankach nie będzie mniej

Natomiast możliwość zrobienia biznesu na potrzebach finansowych przebywających w Polsce Ukraińców dostrzegły nie tylko banki. Przykładem niech będzie spółka Igoria Trade, znana z kantoru internetowego Trejdoo, która nawiązała właśnie współpracę z ukraińskim PrivatBankiem. Razem chcą obsługiwać szybkie transfery gotówki z Polski na Wschód i odwrotnie.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies