Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Trzeci bank z Polski uruchamia obsługę w call center po ukraińsku. Nowość od Getinu

Obsługa ukraińskojęzycznych klientów odbywa się pod specjalnym numerem telefonu w godzinach 8.00-18.00

Coraz liczniejsza grupa pracujących i żyjących w Polsce Ukraińców powoduje, że działające tu banki zaczynają się na nich otwierać. Na razie idzie to jednak powoli. Jak wynika z analizy Bankiera, do niedawna tylko dwie instytucje funkcjonujące nad Wisłą, a więc BGŻ BNP Paribas oraz BZ WBK, oferowały na call center obsługę w języku ukraińskim. Od poniedziałku to się zmieni.

Przeczytajcie także: Zupełnie nowa oferta SGB już za miesiąc

Jak wynika z komunikatu opublikowanego w serwisie transakcyjnym Getinu, od 16 października klienci będą mogli porozmawiać z bankowcami po ukraińsku i rosyjsku. Osoby posługujące się tymi językami będą obsługiwane za pośrednictwem korespondencji elektronicznej oraz telefonicznie pod specjalnym numerem infolinii 32 604 30 18, codziennie w godzinach od 8.00 do 18.00.

Przeczytajcie także: Przerw w bankach nie będzie mniej

Natomiast możliwość zrobienia biznesu na potrzebach finansowych przebywających w Polsce Ukraińców dostrzegły nie tylko banki. Przykładem niech będzie spółka Igoria Trade, znana z kantoru internetowego Trejdoo, która nawiązała właśnie współpracę z ukraińskim PrivatBankiem. Razem chcą obsługiwać szybkie transfery gotówki z Polski na Wschód i odwrotnie.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies