Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zupełnie nowa oferta SGB już za miesiąc: konto, karta i aplikacja mobilna wspólne dla wszystkich banków zrzeszenia

Nowe produkty mają pozwolić spółdzielcom skuteczniej niż dotychczas konkurować z bankami komercyjnymi

SGB zmaga się obecnie z różnymi kłopotami. Jednym z nich jest to, że SGB zrzesza ponad 200 banków spółdzielczych, w których funkcjonuje kilka różnych systemów informatycznych, a każdy z nich ma w ofercie dla klientów różne produkty. To utrudnia choćby przeprowadzenie wspólnej dla całego zrzeszenia kampanii reklamowej. Ale z tym już koniec.

Przeczytajcie także: Wygodne Konto dla Klientów ZUS

Jak dowiaduję się nieoficjalnie, już na początku listopada zadebiutuje zupełnie nowa oferta SGB. Znajdzie się w niej rachunek osobisty z kartą debetową i internetowym serwisem transakcyjnym oraz aplikacja bankowości mobilnej wyposażona w zbliżeniowe płatności HCE. Klienci SGB już mogą korzystać z tego rodzaju rozwiązania, ale muszą wcześniej zainstalować aplikację Portfel SGB przygotowaną we współpracy z firmą First Data Polcard.

Na razie nie wiem, czy jednocześnie bank umożliwi powiązanie wydanych przez siebie kart z portfelem Android Pay. Wiadomo, że nad takim rozwiązaniem od dłuższego czasu pracuje dla niego First Data, która obsługuje też wydawane przez niego karty. O projekcie mówił swego czasu w wywiadzie udzielonym Cashless Damian Zapłata, prezes FDP. Cały wywiad możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Drugi wydawca kart w systemie rozliczeń KIR-u

Nie do końca wiem też, w jaki sposób SGB pogodził jednolitą ofertę z różnymi systemami informatycznymi, jakimi dysponują poszczególne banki zrzeszenia, ale ponoć to się udało. Nowe produkty mają być sprzedawane przez niemal wszystkie banki wchodzące w skład SGB. Jak dotąd odpowiednie umowy podpisano z większością z nich. Nowej ofercie towarzyszyć będzie kampania reklamowa prowadzona między innymi w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies