Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Znowu zniżki dla płacących Blikiem w internecie

Ale trzeba się spieszyć, bo promocja trwa tylko w ten weekend

Planujecie może zakupy odzieżowe w trakcie rozpoczynającego się weekendu? Jeżeli tak, to zastanówcie się, w jaki sposób będziecie za nie płacić. Jeżeli zrobicie to mobilnie, będzie taniej.

Już kilka tygodni temu użytkownicy płatności Blik mogli korzystać ze zniżek w sklepie internetowym answear.com. Teraz przyszła kolej na akcję zakrojoną na nieco większą skalę.

Przeczytaj także: Money backi trafiły do płatności mobilnych

Od dziś do końca niedzieli pod nazwą „Weekendowa blikomania” trwa promocja płatności mobilnych w kilku sklepach internetowych. Dzięki niej osoby płacące za zakupy Blikiem otrzymają zniżki na zakupione produkty.

I tak o 10 proc. mniej zapłacą w sklepie internetowym „Vincente Milano” i w księgarni internetowej „Tania Książka”, o 15 proc. w „Girls Love Shopping” i w sklepie internetowym „3i”, o 20 proc. w „Answear” oraz o 30 proc. w „Wójcik online”. Użytkownicy Blika dostaną też w ten weekend 20 proc. rabatu w stacjonarnych sklepach „Pretty One”.

Przeczytaj także: Blik odkrył media społecznościowe

Przedstawiciele Polskiego Standardu Płatności, spółki zarządzającej Blikiem, odgrażają się, że kampania reklamowa z prawdziwego zdarzenia, w trakcie której również będą specjalne oferty dla użytkowników Blika, rozpocznie się jesienią tego roku, gdy sieć akceptacji nowego instrumentu liczyć będzie ponad 100 tys. punktów.

Natomiast fakt, że już teraz PSP promuje płatności internetowe, świadczyć może o tym, który segment rynku jest dla spółki najważniejszy. Szkoda tylko, że Blikiem wciąż nie można zapłacić za pośrednictwem jednego kliknięcia na wyświetlaczu smartfona.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies