Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Tak się robi zakupy z udziałem chatbota w aplikacji Facebook Messenger

Zobaczcie na filmie, jak to, moim zdaniem, bardzo ciekawe i funkcjonalne rozwiązanie działa w praktyce

W połowie kwietnia opisywałem platformę chatbotów utworzoną przez Mastercarda we współpracy z Facebookiem. To ciekawy projekt łączący sztuczną inteligencję z komunikatorem zaopatrzonym w funkcję płatności.

Przeczytajcie także: W Anglii podniosą limit płatności bez PIN?

W wybranych lokalach gastronomicznych dzięki aplikacji Facebook Messenger można skorzystać z pomocy automatycznego asystenta. Pozwala on na wybór, zamówienie i opłacenie posiłku. Niedawno miałem okazję zobaczyć, jak takie rozwiązanie funkcjonuje w praktyce i specjalnie dla Was to sfilmowałem.

Jak widzicie, w Messengerze wpisuje się proste polecenia. System wyświetla obrazkowe menu, z którego można wybrać odpowiedzi na jego pytania lub wpisać własne. Można też wskazać, co chcecie zjeść. Następnie wybieracie adres dostawy. Jeśli jest to dom lub praca, zapytani o miejsce dostarczenia posiłku, wpisujecie tylko to jedno słowo. Bot wyświetli podsumowanie zamówienia i adres, pod który ma być zawiezione.

Przeczytajcie także: mBank zwiększa funkcjonalność Android Pay

Za posiłek zapłacicie za pomocą Masterpassa. To oferowany przez Mastercarda cyfrowy portfel ułatwiający zakupy online. Można w nim zapisać dane dotyczące kart, aby nie podawać ich przy każdej płatności dokonywanej w sieci lub aplikacji mobilnej.

Moim zdaniem to bardzo wygodne rozwiązanie. Zamawia się jedzenie równie szybko jak w specjalnych aplikacjach typu UberEats, ale nie trzeba nic instalować na smartfonie. No chyba, że nie korzystanie z tego popularnego komunikatora, który ściągnięto ze sklepu Google Play już ponad miliard razy.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies