Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO BP wprowadził prośbę o przelew Blik także na Androida

Funkcja dostarczana przez fintech zastąpi dotychczasową prośbę o przelew w aplikacji IKO

Kilka dni temu pisaliśmy o tym, że PKO BP wprowadziło prośbę o przelew Blik na urządzenia z systemem iOS. Tymczasem aktualizacja wdrażająca usługę pojawiła się także na smartfonach Androida.

Przeczytajcie także: Wzrost liczby przelewów mobilnych wyhamował

Aby skorzystać z prośby o przelew Blikiem, użytkownik musi wejść w zakładkę „Płatności” i wybrać opcję „Prośba o przelew Blik”. Następnie należy wpisać tytuł prośby, kwotę oraz dodać odbiorcę. Po wyświetleniu podsumowania pojawi się możliwość wysłania prośby. Odbiorca ma 72 godziny na zaakceptowanie transakcji.

Przeczytajcie także: N26 dołącza do Wero

Jak wspomniano w komunikacie banku, usługa zastąpi dotychczas dostępną w apce IKO prośbę o przelew. Ta także umożliwiała poproszenie kogoś o środki, jednak mógł to być tylko inny klient PKO, korzystający z IKO. Rozwiązanie Blika umożliwia zaś wysyłanie próśb także do osób posiadających konto w siedmiu innych instytucjach, m.in. ING, mBanku, VeloBanku czy Millennium. Prośbę można wysłać do 30 osób jednocześnie na kwotę maksymalnie 500 zł.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: BLIK, PKO BP, IKO

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies