Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Curve wprowadza Click to Pay i kończy projekt Samsung Pay+

Zmiany w ofercie brytyjskiego fintechu wejdą w życie w połowie stycznia 2026 r.

Klienci Curve, także ci z Polski, otrzymali korespondencję na temat nowych regulaminów usług, które zaczną obowiązywać 17 stycznia 2026 r. Można tam doszukać się zapowiedzi zmian, jakie zajdą w ofercie Curve. Wśród nich na pierwszym miejscu wymienić można wprowadzenie usługi Click to Pay. Jest to nowy standard płatności kartami w internecie. Dzięki możliwości dodania karty do tej usługi dalsze transakcje mogą się odbywać bez konieczności wprowadzania danych z plastiku.

Przeczytajcie także: Co czwarta płatność w terminalu to już transakcja mobilna

Click to Pay staje coraz popularniejszy także w Polsce. Organizacje płatnicze liczą na to, że uda się dzięki temu zwiększyć udział kart w transakcjach online, gdzie panuje coraz większa konkurencja. Na polskim rynku szczególnie jest ona silna ze strony Blika.

Spośród innych zmian, planowanych przez Curve, jest zakończenie współpracy z Samsungiem przy usłudze Samsung Pay+ (nie była i nie jest ona dostępna na polskim rynku). To rozwiązanie pozwalało płacić mobilnie smartfonami Samsunga klientom wszystkich banków, niezależnie od tego, czy współpracują one przy tym z producentem telefonów czy nie. A do tego oferowano dodatkowe benefity na przykład w postaci zwrotów części wydatków realizowanych przez Samsung Pay.

Przeczytajcie także: Revolut i Booking łączą siły

A płatności Samsung Pay (bez plusa) od niedawna dostępne są w Polsce. Więcej na temat tego wdrożenia możecie przeczytać w tekście Siedem banków udostępniło Samsung Pay na polskim rynku.

Oprócz tego wraz z najnowszymi regulaminami usług Curve wprowadzonych zostanie kilka innych zmian, np. w sposobie naliczania i wydawania punktów w programie Curve Cash i Curve Rewards oraz w nazewnictwie usług (Curve ReFi to po nowemu Curve Flex).

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies