Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Samsung Pay w Polsce. Już możecie dodawać karty do nowego portfela

Samsung Pay ma szansę stać się trzecim najpopularniejszym w Polsce portfelem do płatności mobilnych

Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, właśnie udało mu się dodać swoją kartę płatniczą wydaną przez Bank Millennium do cyfrowego portfela Samsung Wallet i aktywować płatności Samsung Pay. Sprawdziłem i przed chwilą udało mi się to samo z kartą wydaną przez PKO BP. Poniżej znajduje się zrzut z Samsung Wallet z dodaną debetówką.

Informacja o tym, że do portfela Samsunga będzie można dodawać karty banków z Polski, nie powinna być zaskoczeniem dla czytelników cashless.pl. Mogliście o tym przeczytać już w sierpniu 2025 r., gdy informację na ten temat potwierdziło biuro prasowe PKO BP. Natomiast kilka dni temu zapis o Samsung Pay pojawił się w regulaminie sklepu internetowego, należącego do koreańskiego producenta.

Przeczytajcie także: Zapis o Samsung Pay trafił do regulaminu firmy

Samsung Wallet to cyfrowy portfel, z którego Polacy mogą korzystać już od dłuższego czasu. Można było jednak dodawać do niego jedynie karty lojalnościowe czy pokładowe, ale nie płatnicze. Teraz funkcjonalność rozwiązania będzie porównywalna z konkurencyjnymi portfelami, takimi jak Apple Wallet (Apple Pay) czy Google Wallet (Google Pay).

Samsung Pay to rozwiązanie umożliwiające zbliżeniowe płatności mobilne w terminalach w sklepach stacjonarnych oraz płatności w sklepach internetowych. Popularność takich płatności w Polsce zbudowały Apple Pay i Google Pay. Z najnowszych danych serwisu cashless.pl wynika, że ich użytkownicy z Polski dodali do nich ponad 13 mln kart, a tylko w II kw. 2025 r. wykonali za ich pomocą prawie 600 mln płatności, co stanowi ok. 20 proc. wszystkich transakcji w terminalach.

Przeczytajcie także: Dużo zgłoszeń ludzi okradzionych w bankomatach

Samsung Pay wchodzi na rynek, na którym będzie musiał konkurować z Google Pay i zbliżeniowym Blikiem. Na pewno będzie mu trudno odebrać im klientów, niemniej całkowicie bez szans nie jest. Zwłaszcza jeśli producent zapewni użytkownikom swoich urządzeń jakąś wartość dodaną do swojej usługi, choć na razie nie przychodzi mi do głowy, co to mogłoby być.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies