Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Olx ma już płatności odroczone. Dostawcą usługi jest PayPo

Wdrożenie było możliwe dzięki partnerstwu serwisu ogłoszeniowego z operatorem płatności PayU

Olx wdrożył na swojej platformie płatności odroczone od PayPo, umożliwiające kupno produktu teraz i zapłatę do 30 dni później. Wspomniana funkcja, zaoferowana we współpracy z PayU, jest dostępna dla nowych i używanych produktów przy zamówieniach o wartości powyżej 200 zł. W ten sposób klienci mogą płacić za zakupy w kategoriach takich jak: moda, elektronika, asortyment do domu i ogrodu, sport czy dla dzieci.

Przeczytajcie także: Nakłady na bezpieczeństwo jednym z powodów konsolidacji branży płatniczej

Do tej pory serwis OLX w ogóle nie oferował płatności odroczonych. Nowa funkcja dostępna jest dla kupujących korzystających z Przesyłki OLX przy zakupach od zweryfikowanych sprzedawców. Aby sprzedający mógł udostępnić płatności odroczone, musi przejść jednorazową weryfikację PayU. Dopiero po jej zakończeniu płatności odroczone pojawią się jako jedna z możliwości zapłaty za zamówienie.

Co ciekawe, pierwsze wzmianki o współpracy Olx oraz PayPo pojawiły się już pod koniec 2022 r. Wówczas czytelnicy cashless.pl mogli przeczytać o tym, że platforma zmieniła regulamin, w którym zapowiedziano wdrożenie nowej usługi we współpracy z PayPo. Dopytywaliśmy o to przedstawicieli zarówno Olx jak i dostawcy płatności odroczonych, jednak w odpowiedzi obie spółki wydały krótkie oświadczenie mówiące o rozpoczęciu oficjalnej współpracy w październiku 2025 r.

Przeczytajcie także: Revolut z licencją MiCA

Konkurencja PayPo też nie zasypia gruszek w popiele. Wczoraj Twisto, inny operator BNPL ogłosił, że obniżył minimalną kwotę pozwalającą na rozłożenie płatności na raty. Od 17 października 2025 r. klienci mogą skorzystać z tej usługi, jeśli za zakupy zapłacili 150 zł lub więcej (wcześniej minimalna kwota wynosiła 200 zł). Zmiana poprzedza falę zakupów w e-commerce związanych z Black Week oraz Black Friday, które w tym roku przypadają 28 listopada.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies