Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Alior udostępnił możliwość weryfikacji tożsamości na infolinii przy pomocy mObywatela

Na razie usługa dostępna jest dla wąskiego grona klientów

Alior Bank wprowadził weryfikację danych użytkownika z wykorzystaniem rządowej aplikacji mObywatel podczas rozmowy telefonicznej na infolinii. Jak mówią redakcji cashless.pl przedstawiciele instytucji, w tym momencie z nowości korzystać może ograniczona grupa klientów. Jednocześnie jest to pierwszy etap szerszego planu wykorzystania apki przy połączeniach z konsumentami.

Przeczytajcie także: Już dziś Cashless Breakfast – bezpieczeństwo płatności online

Aby skorzystać z nowego rozwiązania, klient musi najpierw zalogować się do aplikacji mObywatel, a następnie otworzyć zakładkę "Kod QR". Kolejnym krokiem jest wybranie opcji "Zeskanuj kod QR", a później "Wpisz kod QR". W tym miejscu użytkownik uzupełnia kod, który otrzymuje przed lub w trakcie rozmowy z konsultantem, i zatwierdza udostępnienie danych identyfikacyjnych.

Przeczytajcie także: Orlen rozwija usługę wydawania kart przedpłaconych Tankbank

W ostatnich tygodniach czytelnicy cashless.pl mogli przeczytać o szeregu nowych wdrożeń z wykorzystaniem rządowej aplikacji. Na początku października PKO BP umożliwił otwieranie przy pomocy mObywatela rachunków firmowych, o czym więcej przeczytacie tutaj. Z kolei na początku września udostępniono nową usługę o nazwie mStłuczka, ułatwiającą uczestnikom zdarzenia drogowego spisanie oświadczenia i zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies