Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Autopay przejmuje obsługę doładowań telefonów w Pekao24 i PeoPay

Wcześniej usługę tę świadczyło dla klientów banku Pekao Centrum Kart

Pekao zmieniło operatora obsługującego doładowania telefonów na kartę zlecane w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay i PeoPay Kids. Od 28 października 2025 r. będzie je realizowało Autopay. Dotychczas usługę tę świadczyło Centrum Kart.

Przeczytajcie także: Kwestia fuzji PZU z Pekao ma stanąć na najbliższym posiedzeniu SKRM

Klienci, którzy korzystają z doładowania cyklicznego, będą musieli ustawić nowe zlecenie. Te ustanowione przed 28 października zostaną usunięte 29 października. Od tej daty będzie można natomiast ponownie zapisać doładowanie cykliczne, realizowane już przez nowego operatora. Pekao podaje również, że faktury za doładowania po zmianie operatora będzie można zamawiać na stronie Autopay. Z kolei aby uzyskać fakturę za te zrealizowane jeszcze przez Centrum Kart, trzeba będzie wysłać mail na adres reklamacje.topup@pekao.com.pl.

Przeczytajcie także: Pekao zmienia wygląd pulpitu w serwisie Pekao24

Centrum Kart to działająca od ponad 20 lat spółka należąca do Pekao, zajmująca się m.in. przetwarzaniem transakcji kartowych w terminalach i bankomatach, wydawnictwem i personalizacją kart, ale też wdrażaniem usług z zakresu tzw. wartości dodanych, np. kodów do gier czy wycofywanych właśnie doładowań. Z kolei z usług Autopay w zakresie zasilania kont posiadaczy telefonów na kartę korzysta szereg banków, m.in. Millennium, mBank czy ING.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies