Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami wczoraj po południu marka Aion zniknęła z polskiego rynku
Na stronie internetowej unicredit.pl możecie już zapoznać się z ofertą włoskiego banku przeznaczoną dla polskiego rynku. Obejmuje ona produkty i usługi dla klientów indywidualnych, jednoosobowych działalności gospodarczych oraz spółek. Finansami można zarządzać za pośrednictwem internetowego serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej w dwóch wersjach, dla urządzeń z Androidem i systemem iOS.
Jeśli chodzi o ofertę dla klientów indywidualnych, to obejmuje ona m.in. bezpłatne konto osobiste w złotych i kilku innych walutach, bezpłatne przelewy natychmiastowe oraz promocję w postaci bezpłatnego dostępu do serwisu Spotify przez dziewięć miesięcy. Bezpłatnie można też korzystać z pierwszej karty debetowej, którą dodatkowo za darmo wypłaca się gotówkę z bankomatów w Polsce i za granicą. Oferta dla klientów indywidualnych obejmuje także bezpłatnego Blika, w tym transakcje w bankomatach, terminalach i internecie.
UniCredit w Polsce to także aplikacja mobilna. W moim przypadku jest ona nieco uboga. Prawdopodobnie ze względu na fakt, że miałem rachunek w Aionie, została tylko dostosowana do barw UniCredit, natomiast jej funkcjonalność jest ograniczona. Na przykład nie mam dostępu do Blika.
O tym, że to właśnie w poniedziałek 6 października 2025 r. marka Aion zostanie zastąpiona marką UniCredit, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl już w ostatni piątek. Wówczas bank wysłał do swoich dotychczasowych klientów informację na ten temat. Jest to efekt przejęcia Aiona przez włoską grupę. UniCredit będzie też mieć stacjonarną sieć obsługi klientów. Trwa budowa oddziałów w wielu miastach w Polsce. O tym, że tak będzie, mogliście również przeczytać w serwisie cashless.pl w kwietniu 2025 r., gdy pojawiły się oferty pracy dla doradców w placówkach.