
Program subskrypcyjny, wzorem Allegro Smart, ma oferować korzyści jak m.in. darmowa dostawa czy lepsze ubezpieczenie wynajętej elektroniki
W ramach programu partnerskiego spółki specjalizującej się w wynajmie elektroniki o nazwie PlentiPartners, ponad 300 partnerów zakupiło sprzęt o wartości 26 mln zł – dowiedziała się redakcja cashless.pl. Jeszcze w marcu tego roku Plenti komunikowało, że wspomniany program przyciągnął ponad 200 partnerów, którzy nabyli elektronikę o wartości 20 mln zł.
PlentiPartners jest ofertą skierowaną do przedsiębiorców, w ramach której kupują oni przez spółkę elektronikę, a następnie zarabiają na jej wynajmie. W najbliższym czasie firma zamierza dalej rozwijać program, oferując nowe sposoby współpracy.
– Obok modelu stałego czynszu wprowadziliśmy także rozwiązania typu revenue share (ang. udział w przychodach). Od niedawna mamy też specjalną ofertę dla partnerów, którzy chcą systematycznie kupować sprzęt i są w stanie się do tego zobowiązać z góry, za co również są wynagradzani lepszymi warunkami finansowymi. Pracujemy też nad mechanizmami, które pozwolą partnerom dodatkowo zarabiać, np. poprzez rekomendacje naszych usług – mówi redakcji cashless.pl Magdalena Sowierszenko, odpowiedzialna za marketing w Plenti.
Na swojej platformie spółka ma ponad 200 tys. użytkowników. Średni czas wynajmu sprzętu to cztery miesiące. Co ciekawe, długoterminowy wynajem na rok cieszy się mniejszą popularnością niż ten na krótszy termin. Przyczyną ma być szeroka konkurencja z m.in. zakupem na raty czy leasingiem. Z tego powodu Plenti zamierza wdrożyć program subskrypcyjny, który zaoferuje m.in. darmową dostawę czy lepsze ubezpieczenie elektroniki. W lipcu Plenti wdrożyło podobną promocję skierowaną wyłącznie do nowych klientów.
– Plenti Starter oferuje nowym klientom m.in. darmową dostawę, zwrot sprzętu bez czyszczenia oraz rozszerzoną ochronę Plenti Care pokrywającą do 90 proc. ewentualnych szkód. Wkrótce planujemy uruchomić podobny model dla wszystkich klientów na wzór Allegro Smart, ale z jeszcze szerszym pakietem korzyści, dostępnym za niewielką opłatą – dodaje Sowierszenko.
Obok nowych usług dla klientów, Plenti zamierza usprawnić proces ich weryfikacji. Wśród użytkowników aplikacji jako jeden z głównych problemów wskazywane jest właśnie potwierdzenie tożsamości. Z tego tytułu spółka pracuje nad umożliwieniem realizacji tego kroku przez aplikację mObywatel. Daty wdrożenia nie ujawniono.