Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Merlin wraca do łask. Konkurencja za wcześnie postawiła na nim krzyżyk

E-sklep realizuje już kilkadziesiąt tysięcy zamówień miesięcznie – 80 proc. z nich to książki

Wszystko wskazuje na to, że konkurencja zbyt wcześnie postawiła na Merlinie krzyżyk. Ten przeżywający rok temu poważne trudności, działający od 1999 r. sklep internetowy, złapał drugi oddech i realizuje już miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy zamówień – pisze Piotr Mazurkiewicz, w dzisiejszej Rzeczpospolitej.

Przeczytajcie także: PayU kończy testy MasterPassa

Zapewne pamiętacie rok 2015 r. i kłopoty poprzedniego właściciela Merlina, firmy Czerwona Torebka. Merlin przestał w pewnym momencie realizować zamówienia narażając się na gniew wielu klientów.

Topmail, który wydzierżawił markę, rozliczył się już z większości wydanych niezadowolonym bonów i zapowiada, że w 2017 r. chce uzyskać przychody na poziomie 50 mln zł. W kolejnym ma je podwoić.

Przeczytajcie także: Naspers otrzymał cztery oferty kupna Allegro

Firma wraca też do korzeni. W tej chwili 80 proc. sprzedawanych przez nią towarów, to książki. Zaniechała zatem ryzykowanych eksperymentów, takich jak handel butami i odzieżą, które kosztowały ją ubiegłoroczną zapaść.

Źródło: Rzeczpospolita, str. B7

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies