Nowa marka ma lepiej reprezentować produkty fintechu oferowane w aplikacji
Polskie ePłatności zmieniły nazwę Simapki na PeP Store. O tym, że PeP planuje taki rebranding, czytelnicy cashless.pl dowiedzieli się kilka tygodni temu. W połowie sierpnia fintech zarejestrował bowiem znak graficzny usługi. Wraz ze zmianą logo na PeP Store wprowadzono również nową komunikację na stronie internetowej Simapki.
PeP Store to oprogramowanie dla handlowców umożliwiające m.in. rejestrację i doładowanie kart SIM, sprzedaż kart podarunkowych, płatności kartą, integrację z terminalem czy usługi kurierskie. Klientami spółki są przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. Według danych marki, przy jego pomocy obsłużono 10 mln klientów, a z usługi korzysta obecnie 8,5 tys. sklepów.
Aktualnie liczba procesowanych przez PeP terminali płatniczych przekraczać ma 290 tys. Spółka zaś od 2021 r. należy do włoskiej grupy Nexi, specjalizującej się w dostarczaniu usług płatniczych. W ostatnich miesiącach firma wprowadziła m.in. nowe rozwiązanie łączące funkcje terminala płatniczego, wirtualnej kasy fiskalnej oraz systemu sprzedaży POS, o którym więcej przeczytacie tutaj.