Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polskie ePłatności zmieniły nazwę Simapki na PeP Store

Nowa marka ma lepiej reprezentować produkty fintechu oferowane w aplikacji

Polskie ePłatności zmieniły nazwę Simapki na PeP Store. O tym, że PeP planuje taki rebranding, czytelnicy cashless.pl dowiedzieli się kilka tygodni temu. W połowie sierpnia fintech zarejestrował bowiem znak graficzny usługi. Wraz ze zmianą logo na PeP Store wprowadzono również nową komunikację na stronie internetowej Simapki.

Przeczytajcie także: Rada nadzorcza powołała nowego prezesa PZU

PeP Store to oprogramowanie dla handlowców umożliwiające m.in. rejestrację i doładowanie kart SIM, sprzedaż kart podarunkowych, płatności kartą, integrację z terminalem czy usługi kurierskie. Klientami spółki są przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. Według danych marki, przy jego pomocy obsłużono 10 mln klientów, a z usługi korzysta obecnie 8,5 tys. sklepów.

Przeczytajcie także: ZPF zaproponuje zmiany w przepisach o tworzeniu BIK-ów

Aktualnie liczba procesowanych przez PeP terminali płatniczych przekraczać ma 290 tys. Spółka zaś od 2021 r. należy do włoskiej grupy Nexi, specjalizującej się w dostarczaniu usług płatniczych. W ostatnich miesiącach firma wprowadziła m.in. nowe rozwiązanie łączące funkcje terminala płatniczego, wirtualnej kasy fiskalnej oraz systemu sprzedaży POS, o którym więcej przeczytacie tutaj.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies