Simapka to usługa kierowana do użytkowników terminali płatniczych PeP, pozwalająca na m.in. rejestrację kart SIM i sprzedaż doładowań telefonów
W najnowszym wydaniu Biuletynu Urzędu Patentowego pojawiło się logo PeP Store, zarejestrowane przez spółkę Polskie ePłatności. Jak wynika z informacji przekazanej serwisowi cashless.pl przez biuro prasowe PeP, PeP Store to nowa nazwa dla usługi Simapka, znajdującej się w portfolio spółki od 2022 r. Szczegółowe informacje dotyczące rebrandingu mają zostać podane pod koniec sierpnia 2025 r.
Simapka to usługa dostępna dla handlowców – użytkowników terminali obsługiwanych przez Polskie ePłatności. Za jej pomocą można oferować klientom doładowania GSM, karty podarunkowe, przenoszenie numeru telefonu komórkowego pomiędzy operatorami telekomunikacyjnymi czy rejestrację nowych kart SIM.
O przejęciu Simapki Polskie ePłatności informowały na początku lipca 2022 r. Marka należała do firmy Team4U. Oprócz usług wymienionych wyżej pod marką Simapka oferowane były także terminale płatnicze. Przejęcie marki było pierwszą akwizycją zrealizowaną przez PeP po tym, jak same PeP weszły w struktury grupy Nexi. Wcześniej PeP zdołał przyzwyczaić rynek do przejęć. Wystarczy wspomnieć, że spółka sięgnęła m.in. po operatorów terminali NeoTu, PayUp, TopCard, dostawcę usług płatności za rachunki – Billbird, czy integratora płatności internetowych PayLane.
A logo Pep Store ma wyglądać tak:
