Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Najnowsze dane cashless.pl: cały czas rośnie udział klientów mobilnych w bankach

Niemal wszystkie analizowane przez cashless.pl instytucje odnotowały wzrost udziału klientów mobilnych w całości użytkowników rachunków osobistych

W II kw. 2025 r. banki miały średnio o 0,8 pkt proc. więcej klientów mobilnych niż w poprzednim kwartale – wynika z wyliczeń cashless.pl. Sporządzając wskaźnik mobilności klientów banków redakcja bierze pod uwagę to, jaki procent wszystkich posiadaczy rachunków osobistych klientów indywidualnych stanowią osoby bankujące mobilnie.

Przeczytajcie także: Reaktywowano stronę internetową Cinkciarza

Na szczycie zestawienia utrzymał się BNP Paribas, którego statystyka sięga prawie 88 proc. i wzrosła najmocniej spośród analizowanych instytucji. Co ciekawe ING oraz mBank znalazły się na dokładnie tym samym miejscu z wynikiem 79,6 proc. Druga z wymienionych instytucji poprawiła swój rezultat, natomiast w przypadku ING wynik okazał się nieznacznie gorszy od tego z poprzedniego kwartału.

Przeczytajcie także: Zmiany we władzach SkyCash

Uwagę zwraca fakt, że tylko ING oraz Millennium zakończyły II kw. niewielkim spadkiem wskaźnika. Na tym samym poziomie utrzymał się on w PKO BP, natomiast pozostałe banki, które zaktualizowały dane, poprawiły statystykę względem poprzedniego kwartału. Trzeba podkreślić, że podaną na końcu średnią wyliczono poprzez zsumowanie wskaźników wszystkich banków i podział tej sumy przez liczbę analizowanych instytucji. Średnia ta pokazuje więc pewne trendy, ale nie wskazuje na faktyczny udział klientów mobilnych w całej populacji użytkowników rachunków osobistych na rynku.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies