Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
VeloBank kontynuuje serię nagrodzoną w plebiscycie Cashless Pay. Pokazał dwa nowe wzory kart w stylu pop-art

Awers karty jest w układzie pionowym, a rewers – w poziomym i znajdują się na nim dane posiadacza i karty

VeloBank przygotował dwa nowe wzory kart. Ich grafiki inspirowane są stylem pop-art, a przedstawiają otwartą książkę, co ma nawiązywać do kampanii banku "Zabookuj czas na relaks", oraz stylizowany napis "VeloLove". Zaprojektował je Piotr Zendak z VeloBanku.

Przeczytajcie także: Do PZU trafiło już ponad 100 szkód przez mStłuczkę

Na awersie, oprócz kolorowej grafiki, znalazły się też oznaczenie typu karty i logotypy banku oraz organizacji płatniczej Mastercard. Dane dotyczące właściciela karty oraz jej numer, data ważności i kod zostały przeniesione na rewers. Podczas gdy awers ma układ pionowy, rewers zaprojektowano w bardziej tradycyjnym, poziomym układzie. Karty mają wcięcie ułatwiające korzystanie z nich osobom niewidomym i słabowidzącym, tzw. blind notch. A wyglądają one tak:

Przeczytajcie także: Revolut ma pięć milionów klientów w Polsce

Nowe wizerunki wpisują się w estetykę wcześniej zapoczątkowanej serii, w ramach której można było wybierać grafiki przedstawiające skrzypce, oko, usta lub rower. Warto przypomnieć, że ten ostatni wizerunek zyskał szczególne uznanie czytelników cashless.pl, którzy wybrali ten plastik w plebiscycie Cashless Pay 2025 na najciekawszą kartę płatniczą.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: KARTY, VELOBANK

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies