
Awers karty jest w układzie pionowym, a rewers – w poziomym i znajdują się na nim dane posiadacza i karty
VeloBank przygotował dwa nowe wzory kart. Ich grafiki inspirowane są stylem pop-art, a przedstawiają otwartą książkę, co ma nawiązywać do kampanii banku "Zabookuj czas na relaks", oraz stylizowany napis "VeloLove". Zaprojektował je Piotr Zendak z VeloBanku.
Na awersie, oprócz kolorowej grafiki, znalazły się też oznaczenie typu karty i logotypy banku oraz organizacji płatniczej Mastercard. Dane dotyczące właściciela karty oraz jej numer, data ważności i kod zostały przeniesione na rewers. Podczas gdy awers ma układ pionowy, rewers zaprojektowano w bardziej tradycyjnym, poziomym układzie. Karty mają wcięcie ułatwiające korzystanie z nich osobom niewidomym i słabowidzącym, tzw. blind notch. A wyglądają one tak:

Nowe wizerunki wpisują się w estetykę wcześniej zapoczątkowanej serii, w ramach której można było wybierać grafiki przedstawiające skrzypce, oko, usta lub rower. Warto przypomnieć, że ten ostatni wizerunek zyskał szczególne uznanie czytelników cashless.pl, którzy wybrali ten plastik w plebiscycie Cashless Pay 2025 na najciekawszą kartę płatniczą.