Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ukraiński fintech NovaPay debiutuje w Polsce. Ofertę przygotował we współpracy z Quicko

Podmiot oferuje aplikację z kontem i kartą, a swoje usługi kieruje nie tylko do przebywających w UE Ukraińców

Ukraiński fintech NovaPay zaanonsował uruchomienie europejskiej odsłony swojej aplikacji mobilnej. Chce nią zainteresować zarówno Ukraińców mieszkających w krajach Unii, jak i obywateli państw członkowskich. Szczególną wagę fintech przykłada do rynku polskiego.

Przeczytajcie także: Firma pożyczkowa Aasa wprowadza wirtualną kartę płatniczą

Od dziś użytkownicy z Unii Europejskiej mogą korzystać z aplikacji NovaPay Mob. Fintech przekonuje, że proces rejestracji jest wyjątkowo prosty, a po jego przejściu użytkownicy mogą otwierać rachunki prowadzone w złotym i w euro, zamawiać karty czy wykonywać płatności i przelewy. Jak zapewnia, otwarcie konta, wydanie karty i przelewy w całej UE są bezpłatne. Klienci mogą też liczyć na całodobowe wsparcie w językach polskim, ukraińskim i angielskim.

Aplikacja została uruchomiona we współpracy z polskim Quicko, które posiada licencję krajowej instytucji płatniczej. Umożliwia to świadczenie pełnego zakresu usług płatniczych na podstawie polskiego zezwolenia.

Przeczytajcie także: Instytucje finansowe będą musiały umożliwić klientom składanie reklamacji online

NovaPay informuje, że ukraińska wersja aplikacji ma na macierzystym rynku ponad 800 tys. użytkowników, co czyni ją jedną z najpopularniejszych aplikacji finansowych na Ukrainie. Ma to pomóc firmie w rozwinięciu skrzydeł także za granicą – w państwach Unii przebywa obecnie ok. 4,2 mln obywateli ukraińskich, a apka wprowadzana właśnie przez znaną im instytucję ma dobrze odpowiadać na ich potrzeby. Podmiot nie ogranicza się jednak tylko do tej grupy klientów – liczy, że uda mu się zainteresować swoją ofertą także Polaków i innych mieszkańców UE.

Przypomnę, że podobny pomysł na ekspansję geograficzną miał swego czasu ukraiński Monobank, który chciał zadebiutować w Polsce ze swoją marką Stereo. Entuzjazmu instytucji nie podzielał jednak KNF i wygląda na to, że ostatecznie projekt Stereo trafił do szuflady.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies