Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ponad 19,5 mln klientów korzysta z usług banku wyłącznie na urządzeniach mobilnych

W ujęciu kwartalnym największy wzrost w tym zakresie odnotowały mBank oraz Santander

W II kw. 2025 r. z bankowości wyłącznie na urządzeniach mobilnych korzystało niespełna 19,6 mln klientów – wynika z danych zgromadzonych przez cashless.pl. Co ciekawe, podczas gdy w I kw. ogólna liczba tego typu użytkowników spadła w porównaniu do IV kw. 2024 r., teraz widać znaczący wzrost u większości instytucji.

Przeczytajcie także: W większości banków spadła liczba klientów mobile only

Lider PKO BP posiada niespełna 4,8 mln użytkowników mobile only, czyli takich, którzy w danym kwartale logowali się na rachunek wyłącznie z urządzenia mobilnego, np. przez aplikację swojego banku. Skok w górę o 7,3 proc. względem I kw. odnotował ING. Trzeciemu w zestawieniu Pekao po piętach depcze mBank, który powiększył grono tego typu klientów o 9,4 proc. Warto również odnotować, że barierę 1 mln użytkowników mobile only przekroczył BNP Paribas.

Przeczytajcie także: Już 17 mln klientów loguje się do banku tylko przez urządzenia mobilne

Łączna liczba klientów wyłącznie mobilnych w analizowanych przez nas bankach wzrosła w porównaniu do I kw. o 6,1 proc. do 19,6 mln. Oznacza to, że w kwartał przybyło ponad 1 mln tego typu użytkowników. W porównaniu do II kw. 2024 r. statystyka ta poprawiła się o 15 proc.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies