Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowe rozwiązanie Planet Pay w autokarach FlixBus

Jest oparte o androidowe terminale płatnicze, w których zintegrowano kilka różnych funkcji

Biuro prasowe ITCARD podało, że należąca do firmy spółka Planet Pay wdrożyła nowe rozwiązanie płatnicze w autokarach FlixBus. Powstało przy współpracy z Posnetem oraz K2Online i jest oparte na terminalach androidowych PAX. Umożliwia zakup biletu i płatność, także za usługi dodatkowe takie jak przewóz bagażu czy roweru, bezpośrednio u kierowcy autokaru.

Przeczytajcie także: RevPoints już oficjalnie w Polsce

Jak pisze ITCARD, nowe rozwiązanie w modelu all in one (wszystko w jednym) umożliwia płatność kartami, Blikiem i portfelami cyfrowymi, za co odpowiada Planet Pay, fiskalizację sprzedaży za pośrednictwem kasy wirtualnej dostarczanej przez Posnet oraz wymianę informacji z systemem sprzedażowym FlixBus, czym zajmuje się oprogramowanie dostarczane przez K2Online. System działa już od maja w wybranych pojazdach FlixBus w Polsce, a wkrótce obejmie całą flotę przewoźnika w kraju.

Przeczytajcie także: Poczuj chemię do Blika

– Terminale androidowe to realne wsparcie w codziennej pracy, świetnie sprawdzają się w transporcie i usługach jako narzędzie, które łączy sprzedaż, fiskalizację i płatności w jednym urządzeniu. Dzięki tej współpracy z FlixBus, K2Online i POSNET pokazujemy, jak zautomatyzować obsługę pasażerów i usprawnić procesy po stronie przewoźnika – mówi Kamil Mąkosa, dyrektor rozwoju biznesu w Planet Pay.

Fot. flickr/Hary_nl, CC BY-NC SA 2.0

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies