Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
ING może usunąć część kart swoich klientów z portfeli cyfrowych takich jak Apple Pay czy Google Pay

Dotyczy to osób, które dodały karty ING do portfeli cyfrowych, ale nie mają z bankiem podpisanej umowy na dostęp do bankowości elektronicznej

ING poinformował swoich klientów o wprowadzeniu nowego regulaminu korzystania z jego kart w portfelach cyfrowych, który zacznie obowiązywać 23 września 2025 r. Komunikat jest szczególnie ważny dla klientów, którzy dodali karty ING do takich usług jak Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay, ale nie mają ze Śląskim podpisanej umowy na dostęp do bankowości elektronicznej.

Przeczytajcie także: Pekao udostępnił klientom możliwość korzystania z Visa Mobile

Jak wynika z informacji przekazanej przez ING, osoby takie wkrótce stracą możliwość korzystania z płatności mobilnych. – Użytkownik karty, przez cały okres, gdy korzysta z niej w portfelu cyfrowym, musi mieć z nami podpisaną umowę o korzystanie z systemu bankowości internetowej. Wynika to ze względów bezpieczeństwa. Na przykład autoryzacja (czyli zgoda na transakcję) za pomocą systemu bankowości internetowej, jest bezpieczniejsza od innych metod – można przeczytać w korespondencji kierowanej do klientów ING.

Jeśli ktoś korzysta z karty dodanej do jednego lub kilku portfeli cyfrowych, ale nie ma odpowiedniej umowy z ING, powinien ją podpisać do 20 stycznia 2026 r. Jeśli tego nie zrobi – bank usunie kartę z walletów.

Przeczytajcie także: SkyCash odświeżył swoje logo

Dodatkowo ING zapisał w regulaminie, że jeśli właściciel karty dodanej do portfela cyfrowego utraci urządzenie mobilne, na którym taka karta była używana, to bank od razu po powzięciu tej informacji zastrzeże kartę. Śląski uzupełnił też treść swojego dokumentu o zastrzeżenie, że dostawcy portfeli cyfrowych, a więc Apple, Garmin i Google mogą wprowadzić ograniczenia wiekowe dla użytkowników tych walletów, na co bank nie ma wpływu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies