Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kolejny bank wprowadza płatności powtarzalne Blik. Z usługi korzystać będą mogli klienci Aliora

Alior jest siódmym bankiem, który wprowadził u siebie płatności powtarzalne Blik

Alior dołączył do banków oferujących swoim klientom usługę płatności powtarzalnych Blik. Wcześniej to rozwiązanie wdrożyły już: PKO BP, ING, SGB, Millennium, Santander oraz Nest.

Przeczytajcie także: RevPunkty w Polsce

Aktualizację aplikacji Alior Mobile, zawierającą tę nowość, można już pobrać z marketów Google Play lub App Store. Płatności powtarzalne można zlecić u odbiorców, którzy przyjmują taką metodę regulowania należności. Na razie ich lista nie jest zbyt długa, a znaleźć można na niej m.in. Autopay, operatorów telekomów, Allianza, serwis zrzutka.pl czy Rzeczpospolitą.

Podczas zakupów online w takim sklepie lub u takiego usługodawcy kupujący może wybrać płatność powtarzalną Blik jako metodę płatności. Dalej płatność przebiega tak samo jak przy zwykłej transakcji Blikiem (kod wygenerowany w aplikacji wpisuje się na stronie sklepu, a następnie akceptuje płatność w aplikacji bankowej). Tyle że od tej pory środki będą pobierane cyklicznie – automatycznie albo po każdorazowym zatwierdzeniu przez użytkownika w aplikacji (w zależności od rodzaju płatności powtarzalnej Blik świadczonej przez danego dostawcę usługi). Zgodę na płatność powtarzalną można w każdej chwili wycofać w aplikacji bankowej.

Przeczytajcie także: Nowe informacje w sprawie karty kredytowej od Żabki

Płatności powtarzalne w wachlarzu usług oferowanych przez Blika znajdowały się od dawna, tyle że wówczas kwota płatności musiała być stała, a i tak każdorazowo transakcja musiała być potwierdzona przez użytkownika. Rozwiązanie nie cieszyło się dużą popularnością, a operator Blika postanowił wprowadzić w nim zmiany usprawniające płatności. W grudniu 2024 r. PKO BP jako pierwszy bank udostępnił swoim klientom płatności powtarzalne po nowemu, o czym przeczytać możecie tutaj.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies