Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Smart! Bonusy już dostępne na Allegro. Na razie ich lista jest skromna

Pierwszymi partnerami, oferującymi bonusy dla posiadaczy programu Smart!, są Multikino i Legimi

Wystartowały Smart! Bonusy. To nowy element abonamentu Allegro Smart!, którego wprowadzenie niedawno zapowiadaliśmy. Teraz Allegro podaje nieco więcej szczegółów oraz prezentuje pierwszych partnerów.

Smart! Bonusy to korzyści, z których mogą korzystać wszyscy posiadacze abonamentu Smart. Jak tłumaczą przedstawiciele Allegro, będą one przyjmowały formę rabatów, bezpłatnych usług dodatkowych czy premii za dołączenie. Użytkownicy znajdą je w nowej sekcji w aplikacji Allegro i serwisie internetowym w zakładce "Moje Allegro" (w dziale Allegro Smart! – pod niedawno dodaną sekcją "Smart! Monety i wyzwania").

Przeczytajcie także:  Karty Allegro Pay w portfelach Apple Pay?

Na start ich lista nie jest zbyt imponująca. Partnerów oferujących bonusy jest na razie dwóch: Multikino oraz Legimi. Platforma zapowiada natomiast, że w najbliższych miesiącach ma ich przybyć. Benefity, jakie wspomniani partnerzy proponują klientom Allegro, to: 25 proc. zniżki na cztery bilety miesięcznie do Multikina, 30 proc. zniżki na roczną subskrypcję Legimi oraz cztery bezpłatne synchrobooki (książki, które można naprzemiennie czytać jako e-book i słuchać jako audiobook) rocznie.

Przeczytajcie także:  Visa Mobile dołączyła do metod płatności dostępnych na Allegro

Smart! Bonusy to kolejny element programu Smart!, którego podstawową funkcją są darmowe dostawy i zwroty zamówień z Allegro. W maju wystartowały wyzwania, za których realizację posiadacze abonamentu Smart! otrzymują monety pozwalające obniżyć koszt przyszłych zamówień. Oprócz tego smartowicze mogą korzystać ze specjalnych promocji i zniżek, zostaną priorytetowo obsłużeni w programie Allegro Protect, mogą też nieodpłatnie podzielić płatność na dwie raty w ramach Allegro Pay. Operator platformy, rozbudowując program, idzie w kierunku podobnym do Amazona, który również posiadaczom abonamentu Prime oferuje znacznie więcej niż tylko dostawy. Podmioty starają się w ten sposób bardziej angażować i lojalizować klientów. A z pewnością ich lojalność będzie ważnym aktywem w boju, jaki polskiej platformie przychodzi toczyć z azjatyckimi platformami, szybko zdobywającymi coraz większą popularność.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies