Brytyjski fintechowy bank jest partnerem NBA Paris Games od 2024 r.
Revolut, brytyjski fintechowy bank, na swoich social mediach zapowiada wydanie nowej kolekcjonerskiej karty nawiązującej wyglądem do marki NBA.
Jump on the latest collaboration — coming soon pic.twitter.com/I2Gfdlb60P
— Revolut (@RevolutApp) June 20, 2025
Z anonsu nie wynika, czy będzie to plastik, czy tak jak w przypadku innych ostatnich produktowych premier Revoluta, karta dostępna wyłącznie w wersji wirtualnej. Natomiast na zamieszczonej animacji widać mikroprocesor umieszczony na karcie, co może sugerować, że będzie ona miała tradycyjną postać.
Dlaczego Revolut wydaje kartę dla fanów koszykówki? Fintech od 2024 r. jest partnerem The NBA Paris Games. W październiku ubiegłego roku ogłosił promocję dla klientów powiązaną z przedsprzedażą biletów na rozgrywki, które odbyły się w styczniu 2025 r. Dotychczasowi klienci Revoluta z wybranych krajów jako jedyni mogli wcześniej wykupić wejściówki na mecze w europejskiej edycji NBA. Natomiast dla tych, którzy założyli konto, przewidziano 20 euro bonusu.
Natomiast w maju Revolut zaoferował klientom kilkadziesiąt nowych wzorów kart wirtualnych. Zespół projektowy fintechu stworzył dodatkowe kolekcje nawiązujące do tematyki LGBT+, najbardziej znanej architektury miast czy grafiki z wizerunkami psów. Więcej o tym przeczytacie tutaj.