Nowa kampania potrwa do końca czerwca pod hasłem "Płać wygodnie, tam gdzie Ci wygodnie"
Biuro prasowe Mastercarda w Polsce opublikowało informację na temat startu nowej kampanii promującej rozwiązanie Click to Pay. Będzie realizowana pod tytułem "Płać wygodnie, tam gdzie Ci wygodnie". Mastercard współpracuje przy tym z operatorami internetowych bramek płatniczych Autopay, PayU, Przelewy24 oraz Tpay. Kampania potrwa do końca czerwca bieżącego roku w telewizji, internecie, w tym w portalach społecznościowych.
Spot pokazywany w ramach kampanii jest osadzony w realnej, bliskiej konsumentowi sytuacji, w której kluczową rolę odgrywa komfort płacenia. Bohater spotu, relaksując się w wannie, kupuje ostatnie bilety na koncert przez telefon i płaci kartą Mastercard zapisaną w Click to Pay. Ma to pokazywać, jak technologia może wspierać naszą codzienność w sposób niemal niezauważalny, nie odrywając nas od tego, co naprawdę ważne.
– Najlepsza technologia to taka, która nie wymaga od nas wysiłku, przyzwyczajamy się do niej błyskawicznie i przestajemy zauważać jej obecność w codziennym życiu, tak jak bohater naszej najnowszej kampanii. Click to Pay upraszcza proces zakupowy online, łącząc wygodę z najwyższym poziomem bezpieczeństwa – to komfort, który szybko staje się standardem – mówi Jerzy Hołub, wiceprezes, dyrektor ds. komunikacji i marketingu na Polskę, Czechy i Słowację, Mastercard Europe.
Click to Pay to nowy standard płatności kartą w internecie, oparty na technologii tokenizacji. To rozwiązanie, które zapewnia jednocześnie bezpieczeństwo i wygodę, eliminując potrzebę wpisywania każdorazowo danych karty. Aby zachęcić konsumentów do korzystania z Click to Pay, Mastercard uruchomił również loterię, w której do wygrania są trzy główne nagrody pieniężne o wartości 100 tys. zł, 3 333 nagrody dodatkowe oraz karty podarunkowe Empik o wartości 50 zł jako nagrody gwarantowane.