Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
VeloBank na niebiesko? Nowe barwy zgłoszone do Urzędu Patentowego

Biuro prasowe VeloBanku zaznacza, że jest to jedynie wstępna koncepcja logotypu dla usług premium

VeloBank zgłosił do Urzędu Patentowego różne warianty znaku słowno-graficznego Velo Premium Banking. Co ciekawe, oprócz znaków utrzymanych w charakterystycznej dla VeloBanku zieleni, pojawiły się też i takie w kolorze niebieskim.

Przeczytajcie także:  Monzo zaproponuje klientom funkcję "cofnij przelew"

Projekty logo w nowej kolorystyce wyglądają tak:

Zapytałam biuro prasowe instytucji, czy w związku z zastrzeżeniem znaków należy się spodziewać zmiany identyfikacji wizualnej w obszarze bankowości premium oraz czy będzie ona towarzyszyła zmianom w ofercie. Otrzymałam jednak odpowiedź, że na razie jest to jedynie wstępna koncepcja. Nie jest zatem przesądzone, czy będziecie mieli okazję oglądać logo VeloBanku w niebieskiej kolorystyce.

Przeczytajcie także:  Zabezpieczone mienie pozwala na pokrycie połowy strat klientów Cinkciarza

Przy okazji warto wspomnieć, że wprowadzenie odcieni niebieskiego do logo bankowości premium nie byłoby pierwszym odstępstwem VeloBanku od żywej zieleni, która dominuje w identyfikacji wizualnej instytucji. W materiałach dotyczących tzw. bankowości prywatnej (dla najbardziej zamożnych klientów) bank używa także morskiego turkusu.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: VELOBANK

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies