Biuro prasowe VeloBanku zaznacza, że jest to jedynie wstępna koncepcja logotypu dla usług premium
VeloBank zgłosił do Urzędu Patentowego różne warianty znaku słowno-graficznego Velo Premium Banking. Co ciekawe, oprócz znaków utrzymanych w charakterystycznej dla VeloBanku zieleni, pojawiły się też i takie w kolorze niebieskim.
Projekty logo w nowej kolorystyce wyglądają tak:
Zapytałam biuro prasowe instytucji, czy w związku z zastrzeżeniem znaków należy się spodziewać zmiany identyfikacji wizualnej w obszarze bankowości premium oraz czy będzie ona towarzyszyła zmianom w ofercie. Otrzymałam jednak odpowiedź, że na razie jest to jedynie wstępna koncepcja. Nie jest zatem przesądzone, czy będziecie mieli okazję oglądać logo VeloBanku w niebieskiej kolorystyce.
Przy okazji warto wspomnieć, że wprowadzenie odcieni niebieskiego do logo bankowości premium nie byłoby pierwszym odstępstwem VeloBanku od żywej zieleni, która dominuje w identyfikacji wizualnej instytucji. W materiałach dotyczących tzw. bankowości prywatnej (dla najbardziej zamożnych klientów) bank używa także morskiego turkusu.