Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank przebudowuje aplikację mobilną. Chce mieć miejsce na moduł mOkazje zakupy

Rozwiązanie obecnie jest testowane przez 50 tys. klientów, a w przyszłym tygodniu dostęp do niego ma otrzymać kolejnych 100 tys. osób

Do marketów App Store oraz Google Play trafiła aktualizacja aplikacji mobilnej mBanku oznaczona numerem 3.81.0. Próżno szukać w niej spektakularnych nowości. Jednak jedna z wprowadzanych zmian zapowiada funkcję, która niebawem pojawi się w aplikacji mBanku, a której na polskim rynku dotąd nie było. Mowa o mOkazje zakupy.

Przeczytajcie także: Szykują się duże zmiany w płatnościach za parkowanie w Warszawie

– Struktura naszej aplikacji ma ograniczoną pojemność. Wprowadzamy zmiany, ponieważ w aplikacji pojawi się nowa funkcja, dla której robimy miejsce – mOkazje zakupy – piszą twórcy aplikacji mBanku w informacji dla klientów. 

I tak część dyspozycji, które dotąd znajdowały się w sekcji Usługi, trafiła do sekcji Płatności, gdzie pojawiła się nowa zakładka – Usługi. Tu można znaleźć funkcje umożliwiające opłacenie parkowania, kantor walutowy, e-urząd czy składanie wniosków w wielu innych sprawach. Natomiast dzisiejsza sekcja Usługi, znajdująca się w dolnym menu aplikacji, wkrótce zmieni nazwę na Zakupy. Docelowo to tutaj będzie dostępna zupełnie nowa usługa – mOkazje zakupy.

Przeczytajcie także: mBank wprowadza nową wersję usługi mOkazje

mOkazje zakupy to usługa przygotowywana przez mBank wspólnie ze sklepem internetowym Morele. Ma pozwalać na wygodne zamawianie produktów i płatność za nie bezpośrednio w bankowości mobilnej. Obecnie rozwiązanie jest testowane przez 50 tys. klientów zaproszonych do tego przez mBank. Instytucja zadeklarowała właśnie, że w połowie sierpnia zaproszenie do testów dostanie kolejnych 100 tys. klientów. Pozostali będą mogli korzystać z mOkazji zakupy jeszcze w tym roku.

Okiem redaktora

mBank nie raz i nie dwa wprowadzał ciekawe rozwiązania technologiczne, które później stawały się rynkowym standardem. Taką usługą była na przykład mobilna autoryzacja, czyli funkcja pozwalająca na wyeliminowanie haseł SMS-owych do potwierdzania transakcji zlecanych przez serwis internetowy.

Jednak część takich eksperymentów zakończyła się kompletnym fiaskiem. W tej grupie można wymienić np. wspólny projekt bankowy z Orange – mFinanse czy zbliżeniowe płatności mobilne w modelu wykorzystującym kartę SIM telefonu. Również mOkazje w dotychczasowej formule ciężko nazwać sukcesem. Niezmiernie ciekawe więc będzie obserwowanie rozwoju zakupów, bo jeśli projekt się uda, to, podobnie jak mobilna autoryzacja, także i ta funkcja niebawem może pojawić się w aplikacjach większości konkurencji mBanku.

Jacek Uryniuk
KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies