Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank wprowadza nową wersję usługi mOkazje. Ze sklepem Morele

Na razie nowe mOkazje działają w ramach pilotażu. Do końca roku mają być jednak dostępne dla wszystkich klientów

mBank uruchomił pierwszą fazę projektu mOkazje zakupy. W efekcie część klientów może robić zakupy bezpośrednio w mobilnej aplikacji bankowej, za pośrednictwem zakładki "usługi". Zarówno zakup jak i płatność odbywają się bez wychodzenia z apki. Partnerem banku w tym przedsięwzięciu jest platforma e-commerce Morele.

Przeczytajcie także: Kartę kredytową z Żubrem już możecie zamówić online

Jeszcze na początku br. mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że mBank zamierza rozpocząć handel internetowy pod szyldem mZakupy lub mOferta. Później okazało się, że partnerem banku w tym przedsięwzięciu będzie wspomniany już marketplace. Strony deklarowały wówczas, że dają sobie trzy lata na wdrożenie i udoskonalenie tego projektu.

Dziś mBank ogłosił, że dostęp do nowego rozwiązania zaproponuje każdego dnia 50 tys. klientów, którzy będą mogli w atrakcyjnej cenie kupić jeden produkt. Baza klientów ma się systematycznie zwiększać, podobnie jak asortyment. W pilotażu udział biorą klienci, którzy często kupują w sieci i korzystają z mOkazji (program rabatowy mBanku). Do programu nie można dołączyć samodzielnie, ale do końca roku dostęp do niego uzyskać mają wszyscy klienci indywidualni banku.

Przeczytajcie także: Pięciu chętnych na budowę systemu biletowego w Krakowie

Firma Morele jest odpowiedzialna za ofertę produktową, ale partnerzy zapewniają, że mOkazje zakupy nie będą wierną kopią tej platformy sprzedażowej. Docelowo oferta ma liczyć kilka milionów produktów. Bank chce też zaprosić do współpracy swoich klientów firmowych. Instytucja szacuje, że z jej usług korzysta ponad 50 tys. właścicieli e-sklepów.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies