Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Allegro walczy z nieoryginalnymi produktami w swoim serwisie. Sprzedawców czekają zmiany

Aby móc sprzedawać produkty określonych marek, konieczne będzie zaakceptowanie nowego regulaminu serwisu

Allegro poinformowało o rozszerzeniu programu Allegro Protect, zapewniającego bezpieczne zakupy. Tym razem operator platformy e-commerce przygotował zmiany dla właścicieli kont firmowych, na których wystawiane są produkty określonych marek. Działania te mają pomóc wyeliminować z serwisu nieoryginalne towary.

Przeczytajcie także: Za pośrednictwem GOonline można wnioskować o terminale płatnicze

Potentat rodzimego handlu internetowego 17 czerwca udostępnił nowy regulamin. Podmiot doprecyzował w nim zasady sprzedaży produktów określonych marek. Lista tych ostatnich jest długa, składa się na nią ponad 1 tys. pozycji. Obok dobrze znanych marek modowych, jak Armani, Dior czy Hugo Boss, można na niej znaleźć brandy sportowe (Adidas, Nike), ale też np. Philipsa, Disneya czy Krosno. Pełną listę znaleźć można na stronie serwisu.

Po 2 września wystawianie produktów tych marek będzie możliwe tylko wtedy, gdy sprzedawca zaakceptuje wcześniej Warunki Ochrony Marek i tym samym zadeklaruje, że wystawia wyłącznie oryginalne produkty. Jeśli właściciel konta firmowego tego nie zrobi, operator platformy będzie mógł zakończyć wszystkie jego oferty z produktami tych marek. Uniemożliwi też wystawianie nowych ofert z tymi produktami oraz wznawianie tych, które zostały zakończone.

Przeczytajcie także: PKO BP uruchamia społecznościową wymianę walut

Allegro podaje też, że w przypadku zgłoszenia naruszeń uniemożliwi wystawianie nowych ofert danej marki i będzie mogło nałożyć karę: 2,5 tys. zł. Co z użytkownikami konta zwykłego, którzy wystawiają na nim produkty chronionych marek? Od 2 września nie będzie to możliwe. Na koncie zwykłym produkty tych marek wystawicie tylko na Allegro Lokalnie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies