Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Millennium odświeża aplikację. Zmieniono nawigację, a także strony poszczególnych produktów

Zmienioną wersję apki jako pierwsi otrzymają nowi klienci banku, pełne wdrożenie ma się zakończyć w sierpniu

Millennium poinformował, że udostępnia już klientom nową odsłonę swojej aplikacji mobilnej. W pierwszej kolejności otrzymają ją nowi klienci. Proces wdrażania odświeżonej apki ma przebiegać stopniowo dla kolejnych grup klientów i zakończyć się w sierpniu. Instytucja zaznacza, że istotne jest korzystanie z najbardziej aktualnej wersji aplikacji dostępnych w marketach App Store, Google Play oraz App Gallery.

Przeczytajcie także: Payka wprowadza odroczone płatności do ubezpieczeń

Millennium przekonuje w swoim komunikacie, że podczas odświeżania aplikacji postawiono na ewolucję zamiast rewolucji, przede wszystkim zmieniono sposób poruszania się po apce i zakładki poszczególnych produktów. Elementy nawigacji przeniesiono z panelu bocznego do ikon na dole. W efekcie najważniejsze sekcje znajdą się w zasięgu kciuka użytkownika. Uporządkowana została zawartość poszczególnych sekcji i podzielona na Płatności, Produkty, Ofertę i Więcej (w tej ostatniej znajdą się produkty dodatkowe oferowane przez bank).

Przeczytajcie także: KNF wyraziła zgodę na fuzję w grupie VIG

Millennium zdecydował się również odświeżyć wszystkie strony produktowe: kont, kart, lokat itd. Część z nich zyska nowe funkcje. Mowa np. o podglądzie wszystkich danych karty po dodatkowej autoryzacji. W lewym górnym rogu znalazło się miejsce dla sekcji profilowej. Można w niej m.in. edytować swoje dane, przejrzeć dokumenty i umowy, szybko skontaktować się z konsultantem czy przełączyć na profil firmowy, o ile klient go posiada. Co istotne, po aktualizacji apki użytkownik otrzyma informacje kontekstowe, które pozwolą mu zapoznać się ze zmianami.

– Z punktu widzenia technologii ważne jest to, czego nie widać, czyli zupełnie odświeżona platforma mobilna. Zastosowaliśmy nowoczesne technologie do tworzenia interfejsów aplikacji oraz sprawdzoną architekturę usług opartą o mikroserwisy, które dają nam nowe możliwości rozwojowe. Dzięki temu nowa wersja naszej aplikacji mobilnej jest atrakcyjna dla klientów i stanowi solidny fundament dla przyszłych innowacji – podkreśla Piotr Skopiński, dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji Banku Millennium.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies