Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut ma już ponad 3,5 mln klientów w Polsce. Rusza z lokalną kampanią reklamową

W pierwszych polskich reklamach Revoluta występuje Julia Wieniawa

Revolut poinformował, że z jego usług w Polsce korzysta już ponad 3,5 mln klientów. Jednocześnie ten brytyjski fintechowy bank deklaruje, że w Europie ma ich już 30, a na świecie 40 mln.

Fintech ogłosił też start pierwszej przygotowanej specjalnie na polski rynek kampanii reklamowej "Bank ludzi Revolutnych". Ambasadorką marki została znana z telewizji i social mediów Julia Wieniawa.

Przeczytajcie także: PKO BP wprowadzi cyfrowy kredyt hipoteczny

– Polska to nasz trzeci największy na świecie rynek, z potencjałem do dalszego wzrostu. Revolut rozwija się nad Wisłą wielokierunkowo – rośnie liczba kont dla firm, dla klientów indywidualnych, dla dzieci, współdzielonych i inwestycyjnych. Od oficjalnego wejścia Revolut do Polski minęło 6 lat nieprzerwanego wzrostu. Czas jednak dotrzeć do nowych grup odbiorców i dlatego pomysł na lokalny format kampanii – tłumaczy decyzję o uruchomieniu nowej kampanii Wiktor Stopa, odpowiedzialny za rozwój Revoluta w Polsce.

Revolut informuje, że w ubiegłorocznym sezonie wakacyjnym jego kartą za granicą płaciło ponad 900 tys. Polaków, którzy wydali w ten sposób ponad 2 miliardy złotych.

Przeczytajcie także: Kto ma najwięcej oddziałów bezgotówkowych

Klip reklamowy Revoluta można już znaleźć na profilach celebrytki w social mediach. Wieniawa została w nim "osobą revolutną roku" i znalazła się na okładce magazynu "Czas". – Tak zaczyna się pierwsza scena kampanii reklamowej Revolut Bank. W kolejnych ujęciach widać, jak bohaterka radzi sobie w wielu sytuacjach z pomocą aplikacji. Nawet jeśli magazyn "Czas" nie istnieje i świat w kampanii pokazany jest z przymrużeniem oka, to na sprytnych funkcjach Revolut zyskać może każdy – czytam w rozesłanej do mediów informacji prasowej.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies