Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
When U Buy rozwija swoją usługę. W aplikacji dostępnych jest już sześć sklepów i platform e-commerce

Ostatnio w When U Buy pojawiły się takie platformy jak m.in. Temu oraz Shein

W aplikacji When U Buy dostępnych jest już sześć sklepów i platform e-commerce. Oprócz wspomnianych wyżej Temu i Shein to także Zalando, Media Expert, Drogeria Rosa i Allegro. Zgodnie z deklaracją twórczyni When U Buy, czyli Ewy Kraińskiej, lista sklepów dostępnych w aplikacji będzie się wydłużać, a w przyszłości dodawanie kolejnych ma być zautomatyzowane, tzn. każdy klient będzie mógł samodzielnie dodawać do When U Buy sprzedawców, z których usług korzysta.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wprowadzi nowe usługi do swojej aplikacji mobilnej

When U Buy to aplikacja, która ma ułatwiać życie osobom robiącym zakupy internetowe często i w różnych miejscach. Bolączką takich ludzi jest często zarządzanie wszystkimi płatnościami i dostawami zamówień. W tym celu muszą korzystać z wielu aplikacji, by w porę opłacić czy odebrać paczkę. When U Buy ogranicza ten problem, gdyż po połączeniu jej z kontami w różnych sklepach internetowych informacje o wszystkich przesyłkach można znaleźć w jednym miejscu, a więc właśnie w aplikacji When U Buy.

Jak wspomniałem, twórczynią Wheu U Buy jest Ewa Kraińska, która może być znana czytelnikom serwisu cashless.pl. W przeszłości odpowiadała m.in. za rozwój usług finansowych, w tym płatności odroczonych, na platformie Allegro Business.

Przeczytajcie także: Powstanie kolejna, nowa sieć automatów paczkowych w Polsce

Obecnie za pomocą When U Buy można śledzić zakupy tylko z tych sklepów, które są na liście w aplikacji. W tym celu należy z poziomu When U Buy wybrać sklep i zalogować się tam na swoje konto. Po kilku minutach zakupy wykonywane np. na allegro.pl pojawią się także w When U Buy. Jak mówi Ewa Kraińska, jej spółka pracuje nad technologią, która w przyszłości pozwoli użytkownikom na dodawanie do aplikacji dowolnego sklepu, z dowolnego miejsca na świecie.

Podstawowa usługa ma też być rozbudowywana o funkcje, które dla użytkowników będą wartością dodaną, a operatorowi apki pozwolą na generowanie przychodów. Mowa np. o reklamach personalizowanych na podstawie historii transakcji użytkowników, ofertach produktów finansowych, np. ubezpieczeń czy kredytów, programach lojalnościowych jak moneyback, kuponach rabatowych, itd. Niewykluczone, że w When U Buy pojawią się też usługi płatnicze.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies