Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Biedronka uruchamia internetowy sklep spożywczy. Zadziała w nim karta Moja Biedronka

Na ofertę nowego sklepu ma się składać 4 tys. produktów, a dostawa może być zrealizowana już 2 godziny po złożeniu zamówienia

Biedronka poinformowała o uruchomieniu internetowego sklepu spożywczego. Nowy projekt przygotowano we współpracy z firmą Glovo, która już wcześniej była partnerem dużej sieci dyskontów. Do tej pory jednak składając zamówienie internetowe przy udziale Glovo nie można było na przykład skorzystać z promocji.

Przeczytajcie także: Link4 wprowadza nowy wariant w autocasco

Nowy sklep znajdziecie pod adresem zakupy.biedronka.pl. W jego ofercie ma się pojawić ok. 4 tys. produktów, w tym nabiał, mięso, pieczywo, warzywa i owoce, napoje, mrożonki, dania gotowe, ale też chemia domowa, produkty drogeryjne, produkty dla dzieci i zwierząt. Zakupy można robić bez logowania, jako gość, ale w takim przypadku klient nie zaloguje się kartą Moja Biedronka i nie będzie mógł skorzystać z promocji.

Dostawy będą realizowane od 8.00 do 22.00, a ich dostępność można sprawdzać na przywołanej już stronie internetowej (należy na niej wpisać kod pocztowy). Dostawa tego samego dnia (minimum 2 godziny od złożenia zamówienia) będzie kosztowała 19,99 zł, a minimalna wartość zamówienia wynosi 249 zł. Dostawa kolejnego dnia będzie tańsza. Za koszyk w przedziale 249-349,99 zł klient dopłaci 14,99 zł, za zakupy w przedziale 350-499,99 zł już tylko 4,99 zł. Koszyk powyżej 500 zł zostanie dostarczony bez dodatkowych opłat. Zakupy mogą być dostarczone do 4 dni od złożenia zamówienia.

Przeczytajcie także: Polacy zainteresowani innowacjami w płatnościach

Co z płatnościami? Można je realizować na wiele sposobów: kartą, Blikiem, szybkim przelewem, cyfrowym portfelem Apple lub Google. Firma zaznacza, że na stronie zakupy.biedronka.pl nie będzie prowadzona sprzedaż produktów ustawowo wyłączonych z możliwości sprzedaży online. Początkowo usługa będzie dostępna jedynie w Warszawie, na terenie większości dzielnic miasta.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies