Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Jakie nowe usługi fintechowe mogą wkrótce zadebiutować na polskim rynku? Odpowiedź podczas najbliższego Cashless Breakfast

Drugi w tym roku Cashless Breakfast już za tydzień. Dla czytelników serwisu mamy bezpłatne wejściówki

Już 20 lutego odbędzie się drugie w tym roku wydarzenie z cyklu Cashless Breakfast. Tym razem tematem przewodnim będą nowe usługi fintechowe, jakie w najbliższym czasie mogą pojawić się na polskim rynku. Zwiastują to m.in. zmiany regulacyjne, które pozwalają na budowę zupełnie nowych modeli biznesowych. Mowa choćby o przepisach dotyczących otwarcia dla instytucji płatniczych systemów do rozliczeń międzybankowych czy ułatwienia w dostępie do przelewów natychmiastowych.

Przeczytajcie także: Zobaczcie, kto wygrał Cashless Pay 2023

Które z nowych usług fintechowych mogą w największym stopniu decydować o rozwoju branży w najbliższym czasie? Które segmenty fintechu, takie jak płatności, lendtech, insurtech itd., mogą w największym stopniu skorzystać na pojawieniu się nowych usług generowanych np. nowymi regulacjami? Jakie najbardziej wartościowe korzyści mogą dostrzec konsumenci i instytucje z oferowania nowych usług z obszaru fintech? To tylko niektóre zagadnienia, jakie poruszymy podczas najbliższego Cashless Breakfast.

Przeczytajcie także: Revolut zaproponuje klientom karty eSIM

Na czytelników cashless.pl czekają cztery bezpłatne wejściówki na najbliższe śniadanie. Aby otrzymać jedną z nich, wystarczy napisać na adres kontakt@cashless.pl i uzasadnić chęć udziału w wydarzeniu. Autorom najciekawszych wypowiedzi przyznamy wejściówki, o czym poinformujemy w wiadomości e-mail. Na zgłoszenia czekamy do końca środy, 14 lutego 2024 r. Partnerem wydarzenia została firma ITCARD.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies