Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
InPost rozszerza współpracę z IAI. To może przyspieszyć rozwój InPost Pay

Tysiące sklepów korzystających z platform e-commerce obsługiwanych przez IAI będą mogły łatwiej uruchomić narzędzie płatnicze InPostu

InPost rozszerzył współpracę z Grupą IAI, do której należą platformy e-commerce IdoSell i AtomStore. W efekcie większa liczba sklepów będzie mogła w prosty sposób wdrożyć rozwiązanie InPost Pay.

Przeczytajcie także: Nowe udogodnienie w e-sklepie w portalu mojePZU

Narzędzie InPost Pay ma skracać proces płatności w sklepie internetowym. Klient może je aktywować w aplikacji operatora paczkomatów, a następnie w e-sklepie wybrać przycisk "Dodaj do koszyka w InPost Pay" na karcie produktu. W przypadku pierwszych zakupów w danej przeglądarce, konieczne będzie podanie numeru telefonu. Produkt automatycznie zostanie dodany do koszyka w apce InPostu. Po zakończeniu zakupów można za niego zapłacić w aplikacji InPostu: kartą, Blikiem czy portfelem cyfrowym. Po sfinalizowaniu transakcji paczka z zamówieniem zostanie wysłana np. do zapamiętanego wcześniej paczkomatu.

Za sprawą wspomnianego we wstępie rozszerzenia współpracy, firmy korzystające z usług np. Idosell będą mogły w prosty sposób wdrożyć w swoich sklepach InPost Pay. A jest ich całkiem sporo – grupa podaje na swojej stronie internetowej, że z jej platformy korzysta przeszło 8 tys. podmiotów.

Przeczytajcie także: Trasti wytrenowało boty do sprzedaży i obsługi ubezpieczeń

InPost wdrożenie swojego rozwiązania płatniczego zapowiedział w połowie ubiegłego roku, jego uruchomienie nastąpiło kilka miesięcy później. Na początku grudnia mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że z narzędzia można korzystać w ponad 30 sklepach, teraz jest ich niemal 70, ale to wciąż niewielka liczba, jeśli weźmie się pod uwagę rozmiary rynku e-commerce w Polsce. Ze względu na swój innowacyjny charakter rozwiązanie InPost Pay zostało nominowane w kategorii projekt roku w plebiscycie Cashless Pay 2023. Wyniki głosowana czytelników cashless.pl poznamy w najbliższy wtorek.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies