Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Credit Agricole otwiera w Warszawie oddział w nowej formule. Będzie tam obsługiwał m.in. klientów "prime"

Nowy oddział Credit Agricole zlokalizowano na parterze budynku The Hub przy rondzie Daszyńskiego w Warszawie

Credit Agricole otworzył oddział w zupełnie nowej formule. Nowej dla niego, bo placówka uruchomiona przez bank w Warszawie przy rondzie Daszyńskiego w budynku The Hub, przypomina mi flagowe oddziały innych instytucji, takich jak np. BNP Paribas. Przy jego pomocy Credit Agricole chce budować wizerunek korporacji, która dba o klimat i stara się działać wedle założeń gospodarki niskoemisyjnej.

Przeczytajcie także: Credit Agricole nowym udziałowcem Worldline

Stąd m.in. umieszczona wewnątrz oddziału tężnia solankowa, która usuwa zanieczyszczenia z powietrza i równocześnie je nawilża. Jest otoczona wysoką na 3,3 m "zieloną" ścianą z żywymi roślinami. – Nasza nowa placówka zaprojektowana została na bazie koła i podzielona na zaokrąglone przestrzenie. Obłe są też kształty mebli, a ekrany cyfrowe – zakrzywione. Do tego miękkie fotele i krzesła, dywanowe wykładziny, tapicerowane panele i winylowe tapety na ścianach. To wszystko tworzy przytulną i przyjazną atmosferę, w której chce się przebywać i rozmawiać o ważnych finansowych sprawach – mówi Beata Borucka, menadżerka ds. komunikacji na rynkach lokalnych w CA.

W informacji prasowej można przeczytać, że koncepcja nowej placówki ma być spójna z podejściem do obsługi klientów w Credit Agricole. Doradcy mają się przede wszystkim skupiać na budowaniu relacji i oferować klientom najlepsze rozwiązania, jakich ci potrzebują, a także doradzać i edukować.

Przeczytajcie także: Mokka znika z polskiego rynku płatności odroczonych

Z informacji uzyskanych przez cashless.pl wynika, że CA w nowej placówce, oprócz obsługi dotychczasowych klientów, chce też poświęcić więcej uwagi klientom z zupełnie nowego segmentu klientów dla tego banku, określanego mianem "prime". Należeć do nich będą młodzi specjaliści z ponadprzeciętnymi dochodami. Oferta dla nich dopiero powstaje, a opierać się będzie o rachunek osobisty, obudowany dodatkowymi usługami.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies