Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Problemy klientów Curve. Zdaniem fintechu to efekt szybkiego wzrostu liczby korzystających z jego usług

Klienci narzekają m.in. na problemy z usługą umożliwiającą zmianę źródła płatności dla transakcji z przeszłości, tzw. "Go Back In Time"

Pod koniec grudnia w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o problemach zgłaszanych przez liczną grupę klientów brytyjskiego fintechu Curve. Dotyczyły one także użytkowników aplikacji z Polski. O wyjaśnienie przyczyn tych kłopotów zwróciłem się wówczas do władz brytyjskiej firmy. Właśnie otrzymałem odpowiedź.

Paulina Bień, menadżerka odpowiedzialna za rozwój biznesu w Curve napisała, że problemy wynikają ze znaczącego powiększenia bazy klientów, nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. – W rezultacie tego rozwoju, doświadczyliśmy drobnych zakłóceń w niektórych funkcjach naszych produktów, jak na przykład "Go Back In Time" – pisze przedstawicielka Curve.

Przeczytajcie także: Klienci Curve z Polski zgłaszają problemy w korzystaniu z usług

Z tego co Paulina Bień pisze dalej, może wynikać, że powyższe problemy powodują zwiększoną liczbę zgłoszeń do zespołu obsługi klienta, co może skutkować wydłużeniem oczekiwania na odpowiedź i załatwienie sprawy. Firma chce sobie z tym poradzić, wprowadzając zmiany w procesie reklamacyjnym. – Dokonaliśmy istotnych zmian w kategoryzowaniu zapytań i próśb klientów, aby zapewnić, że każdy, kto skontaktuje się z Curve, otrzymał szybką i dokładną odpowiedź od naszego zespołu – pisze przedstawicielka fintechu. Jednak kiedy świadczenie usług Curve wróci do normy – nie wiadomo.

Przypomnę, że od początku grudnia wielu czytelników cashless.pl donosi o różnego rodzaju niedomaganiach systemu Curve. Podobne komentarze znaleźć można także np. w markecie z aplikacjami dla systemu Android – Google Play. Problemy dotyczą wspomnianej usługi cofania się w czasie, trudności z finalizacją transakcji, najczęściej w przypadku korzystania z kart organizacji Visa. Z informacji cashless.pl wynikało, że Visa w ostatnim czasie nie wprowadzała żadnych zmian, które mogłyby skutkować odrzucaniem transakcji w usłudze Curve. Czytelnicy wskazali również, że biuro obsługi klientów Curve od dłuższego czasu nie odpowiada na zgłaszane reklamacje.

Przeczytajcie także: W europejskie insurtechy zainwestowano w ubiegłym roku 700 mln euro

Przypomnę, że Curve to aplikacja mobilna i powiązana z nią karta płatnicza Mastercard. Do aplikacji można dodać karty innych wydawców, a następnie płacić z powiązanych z nimi rachunków za pomocą karty Curve. Wystarczy więc korzystać z jednej karty, aby wydawać środki z różnych kont. Ciekawą usługą Curve jest także możliwość cofania się w czasie, a więc zmiany źródła płatności dla transakcji przeprowadzonej w przeszłości.

Niedawno firma ogłosiła swoje wyniki finansowe uzyskane w roku 2022. Okazuje się, że Curve udało się w tym okresie zwiększyć przychody z ok. 8 mln funtów do ponad 22 mln funtów. Spółka odnotowała jednak także wzrost straty przed opodatkowaniem z ok. 59 mln funtów do ponad 69 mln funtów. Spółka kontynuowała restrukturyzację zatrudnienia i zmniejszyła liczbę pracowników. Pochwaliła się także pozyskaniem na rozwój kolejnego finansowania w wysokości 58 mln funtów.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies