Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
ING wprowadzi rachunek dla dzieci w wieku poniżej 13. roku życia

Regulamin, umożliwiający bankowi wprowadzenie usług dla najmłodszych klientów, wejdzie w życie 4 lutego przyszłego roku

ING rozesłał do klientów nowy regulamin swoich usług, który zacznie obowiązywać 4 lutego przyszłego roku. Dokument zdradza plany banku w zakresie zmiany oferty dla klientów indywidualnych. Wynika z niego, że ING chce wprowadzić bankowość elektroniczną dla dzieci w wieku od 6 do 13 lat.

Przeczytajcie także: Będą nowe usługi w aplikacji Santandera

Z nowego regulaminu Śląskiego wynika, że system bankowości internetowej zostanie udostępniony osobom małoletnim po zawarciu odpowiedniej umowy z ich przedstawicielem ustawowym, czyli np. rodzicem. Szczegółowe warunki korzystania z tego systemu mają zostać określone w regulaminie dla osób w wieku 6-13 lat. Tego na razie nie udało mi się odnaleźć. Ale dopytuję biuro prasowe ING o szczegóły, być może uda mi się je poznać, a wówczas zaktualizuję ten, bądź napiszę nowy tekst.

ING ma już ofertę dla dzieci w wieku poniżej 13. roku życia. Ogranicza się ona jednak tylko do karty przedpłaconej, która może być doładowywana np. przez rodzica. Karta może też być personalizowana imieniem i nazwiskiem dziecka. Natomiast rachunek osobisty z dostępem przez internet do tej pory można było założyć w ING w przypadku dzieci w wieku 13 i więcej lat.

Przeczytajcie także: Nie ma grupy wiekowej klientów odpornej na fraudy finansowe

ING jest kolejnym bankiem, który w ostatnim czasie zapowiedział rozszerzenie oferty dla dzieci. Przypomnę, że niedawno przedstawiciel Santandera w rozmowie z cashless.pl zapowiedział, że bank ten udostępni najmłodszym klientom aplikację mobilną. Więcej na ten temat w tekście Santander zaoferuje aplikację mobilną dla dzieci poniżej 13. roku życia. Bankowość dla najmłodszych klientów oferuje już wiele instytucji w Polsce, m.in. PKO, Pekao, mBank czy Revolut.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies