Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Czy już pora żegnać się z Fitbit Pay? Polska jednym z 29 rynków, z których wycofane zostaną produkty Fitbit

Dotychczasowi posiadacze wciąż będą mogli korzystać z urządzeń Fitbit na obecnych zasadach. Wydaje się jednak, że przyszłość Fitbit Pay w Polsce jest przesądzona

Właściciel marki Google, który kilka lat temu przejął kontrolę nad producentem urządzeń Fitbit, poinformował o wycofaniu produktów tej marki z 29 rynków w Azji i Europie. Wśród nich znalazła się także Polska. Dobra informacja jest taka, że obecni posiadacze smartwatchy i opasek fitnesowych Fitbit będą mogli z nich korzystać na dotychczasowych zasadach. Oprogramowanie urządzeń ma być na bieżąco aktualizowane a wykrywane błędy – poprawiane.

Przeczytajcie także: Santander wprowadza Fitbit Pay w Polsce

Z przekazanych przez Google'a informacji wynika więc, że użytkownicy Fitbit Pay nadal będą mogli ze swoich płatności korzystać. Wydaje się jednak, że przyszłość tej usługi w Polsce prezentuje się raczej w ciemnych barwach. Zwłaszcza, że w ostatnio wprowadzanych na rynek urządzeniach Fitbit, obok płatności Fitbit Pay, pojawiła się funkcja aktywowania o wiele popularniejszego rozwiązania – Google Pay. Abstrahując od tego, jak długo firma będzie wspierać urządzenia Fitbit sprzedane na polskim rynku, można przypuszczać, że docelowo Google Pay wyprze autorskie płatności Fitbita.

Przeczytajcie także: Pierwsza opaska Fitbit z płatnościami Google Pay

Płatności Fitbit Pay zadebiutowały na polskim rynku w 2018 r. Pierwszym bankiem, który udostępnił klientom to rozwiązanie, był Santander. Później znalazło się w ofercie kilku innych instytucji, takich jak Pekao, mBank, Alior czy Credit Agricole. Nigdy nie cieszyło się jednak zbyt wielką popularnością i ustępowało pod względem liczby użytkowników nie tylko Google Pay czy Apple Pay, ale i bardziej bezpośredniej konkurencji w postaci Garmin Pay. Więcej na ten temat możecie przeczytać np. w tekście Popularność Fitbit Pay i Garmin Pay w Polsce na przykładzie mBanku. Zobaczcie, ilu ludzi płaci smartwatchami.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies