Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
NEWS
mBank dołącza do Visa Mobile. Klienci już mogą dodawać swoje karty do aplikacji 

mBank jest ósmym wydawcą kart z Polski, którego klienci mogą korzystać z rozwiązania do płatności online Visa Mobile

Jak dowiedział się cashless.pl, mBank zintegrował się z platformą Visa Mobile. I rzeczywiście, karty wydane przez ten bank można już dodawać do aplikacji Visa Mobile. Póki co opcja dołączenia do Visa Mobile nie jest dostępna bezpośrednio w aplikacji mBanku. Biuro prasowe instytucji podało, że wdrożenie takiego rozwiązania na razie nie jest planowane.

Przeczytajcie także: mPay będzie wydawać karty płatnicze

Tym samym mBank stał się ósmym wydawcą kart w Polsce, który umożliwił klientom korzystanie z rozwiązania Visa Mobile. Wcześniej za pomocą nowej usługi mogli płacić klienci: ING, Nest Banku, banków spółdzielczych BPS i SGB, Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych. Płatności Visa Mobile dostępne są dla sklepów internetowych korzystających z bramek płatniczych Polskich ePłatności, PolCardu, Autopay, Tpay, eCardu, Przelewów24 oraz ING (bramka imoje).

By dodać kartę do aplikacji Visa Mobile, czyli w ten sposób, w jaki z usługi mogą skorzystać klienci mBanku, należy zacząć od pobrania aplikacji i rejestracji. Ten drugi proces składa się z kilku kroków: podania e-maila, numeru telefonu i zatwierdzenia obu. Aby dodać kartę do Visa Mobile trzeba wprowadzić jej dane i zweryfikować za pomocą kodu 3DS. Płacąc w sklepie za pomocą Visa Mobile, kupujący nie musi już podawać numeru karty, jej daty ważności i kodu CVV2, a jedynie numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji.

Przeczytajcie także: mBank ostrzega przed nową plagą oszustw

Visa Mobile została zaprojektowana przy udziale specjalistów z Polski i jest dostępna tylko na rynku polskim. Rozwiązanie oparte jest o standard Click to pay, ale dostosowano je do naszego rynku. To dlatego identyfikatorem klienta jest numer telefonu komórkowego, a nie adres e-mail. Do tego kartą działającą w ramach usługi zarządza się w aplikacji mobilnej, dzięki czemu autoryzację transakcji można przeprowadzić za pomocą np. odcisku palca a nie hasłem alfanumerycznym, jak w klasycznym Click to pay. Niewykluczone, że w najbliższej przyszłości Visa Mobile pojawi się także na innych rynkach.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies