Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Fiserv Polska: firmy korzystające z terminali doceniają przede wszystkim szybszą i sprawniejszą obsługę klienta

Zdaniem właściciela marki Polcard przedsiębiorcy zbyt mało uwagi poświęcają usługom dodatkowym oferowanym na terminalach

Z badania "Płatności bezgotówkowe w polskich MŚP" przeprowadzonego na zlecenie Fiserv Polska, właściciela marki PolCard, wynika, że dla niemal dwóch trzecich małych i średnich firm z sektora handlowo-usługowego największą zaletą płatności bezgotówkowych jest szybsza i sprawniejsza obsługa klienta. Co jeszcze doceniono?

Przeczytajcie także: Smartwatche Garmin Venu 3 już dostępne

Drugą pozycję w raporcie zajął wizerunek nowoczesnej firmy, który towarzyszy płatnościom bezgotówkowym – na taką odpowiedź wskazało 51 proc. respondentów. Na dalszych pozycjach znaleźć można mniejsze ryzyko związane z rozliczaniem płatności, np. wydawaniem reszty (46,5 proc.), ale też mniejsze ryzyko związane z oszustwami i kradzieżami (43 proc.). Piątkę odpowiedzi zamyka lepsza kontrola budżetu (39,5 proc.).

Terminal posiadało 44 proc. ankietowanych przedsiębiorców (dodatkowo 6 proc. korzysta z aplikacji). Spośród firm, które nie korzystają z terminala, co druga tłumaczy swoją decyzję faktem, iż całość lub większość prowadzonej działalności nie wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem. Co czwarty przedsiębiorca (prawie 26 proc.) zapewnił, że rzadko jest pytany o możliwość zapłacenia bezgotówkowo lub nie dostrzega korzyści z posiadania terminala płatniczego (25 proc.).

Przeczytajcie także: Revolut zmieni wygląd aplikacji

Krzysztof Polończyk, prezes Fiserv Polska, komentując wyniki badania, zauważył, że wiele firm nie zwraca uwagi na potencjał usług dodatkowych, które można oferować w ramach posiadanego terminala. Tymczasem pozwalają one przyciągnąć do firmy klientów i zapewnić jej dodatkowe wpływy.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies