Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Przelewy na telefon Blik w kolejnym banku. Rozwiązanie wprowadził Nest

W poprzednim kwartale z pomocą tego narzędzia użytkownicy Blika przesłałi środki ponad 100 mln razy

Nest Bank poinformował, że jego klienci mogą już korzystać z przelewów na telefon Blik. Z pomocą tego rozwiązania można przesyłać środki bez znajomości numeru konta odbiorcy – wystarczy podać jego numer telefonu. Usługa jest darmowa i dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Przeczytajcie także: Banki mają wydanych prawie 44,8 mln kart

Aby odebrać przelew na telefon Blik, klient musi zarejestrować swój numer w usłudze – w Nest Banku można to zrobić w zakładce Blik w aplikacji mobilnej banku. Na tym kończy się rola użytkownika, od teraz może przyjmować przelewy. Z kolei aby przesłać komuś pieniądze, należy w apce wybrać właściwą usługę w zakładce Blik, uzupełnić dane odbiorcy i potwierdzić transakcję. Odbiorca powinien w krótkim czasie dostać środki.

Przeczytajcie także: Autokonto wykreślone z rejestru MIP

Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że przelewy na numer telefonu w minionym kwartale stanowiły niemal jedną czwartą wszystkich transakcji z udziałem Blika. W ciągu trzech miesięcy wykonano ponad 100 mln transakcji tego typu – taka sytuacja miała miejsce po raz pierwszy w historii. Nadal największy udział w transakcyjności Blika mają płatności online, ale ich znaczenie w systemie spada właśnie za sprawą transakcji P2P.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies