Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
IdoSell wprowadza express checkout. Ułatwi klientom zakupy w sklepach korzystających z tej platformy

Rozwiązanie ma skrócić czas potrzebny do sfinalizowania zakupów

IdoSell wprowadza usługę Express Checkout. W sklepach internetowych obsługiwanych przez tę platformę klienci będą mogli szybciej finalizować zakupy. Rozwiązanie działa na zasadzie synergii sklepów, które korzystają z IdoSell – dane logowania klientów będą zapamiętywane automatycznie w każdym z nich.

Przeczytajcie także: Sprzedaż subskrypcyjna w IdoSell

Express Checkout od IdoSell ma zapewnić kupującym możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do konta w e-sklepie, z weryfikacją przez kod SMS lub e-mail. Wkrótce katalog sposobów potwierdzania tożsamości ma zostać poszerzony jeszcze o wykorzystanie weryfikacji biometrycznej w smartfonie.

Nowa usługa zostanie udostępniona wszystkim właścicielom sklepów, którzy zbudowali swoje e-commerce’y na bazie IdoSell.

Przeczytajcie także: Czym będzie InPost Pay?

Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać również o innej usłudze, która także ma na celu usprawniać finalizację transakcji. Mowa o Portmonetce, oferującej tzw. fast checkout. To narzędzie działające na zasadzie wtyczki, które sprzedawcy mogą za darmo wprowadzić do swoich sklepów internetowych. Dzięki temu kupujący u nich klienci nie muszą każdorazowo wpisywać swoich danych, wybierać preferowanych metod płatności czy dostawy. Wystarczy, że zrobią to raz, a Portmonetka pomoże im sfinalizować zakup zgodnie z ich preferencjami również w innych sklepach w przyszłości.

IdoSell to polska platforma zakupowa, rozwijana przez IAI. Oferuje swoje usługi w modelu software as a service przedsiębiorcom, których wspiera w prowadzeniu sklepów internetowych.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies