Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
VeloBank ma w tym roku zarobić minimum 400 mln zł. Wysokie zyski powinny ułatwić jego sprzedaż

Kilka tygodni temu wybrano podmiot, który będzie doradzać przy sprzedaży – jest nim JP Morgan

Minimum 400 mln zł – taki zysk powinien w tym roku wypracować VeloBank, o czym w rozmowie z Pulsem Biznesu poinformował Piotr Tomaszewski, prezes Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Dobre wyniki w połączeniu z okazałą bazą klientów oraz rozbudowaną siecią placówek mają sprawić, że nie zabraknie chętnych na zakup tej instytucji.

Przeczytajcie także: Sieć stacji Moya umożliwi płatności za tankowanie przy dystrybutorze

Kilka tygodni temu okazało się, że wybrano podmiot, który ma doradzać przy sprzedaży VeloBanku – jest nim JP Morgan. Piotr Tomaszewski zakłada, że wiosną uda się wyjść do klientów zainteresowanych kupnem banku z ofertą. W kilku kolejnych miesiącach powinni być natomiast znani potencjalni nabywcy tych aktywów. Mogą to być gracze z sektora bankowego, ale do przetargu będą też dopuszczeni chętni spoza tej branży – np. fundusze.

VeloBank powstał jesienią 2022 roku. Pod koniec września mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że powołano go do życia w ramach przymusowej restrukturyzacji Getin Noble Banku. Akcjonariuszami nowego podmiotu zostali Bankowy Fundusz Gwarancyjny oraz System Ochrony Banków Komercyjnych stworzony przez osiem polskich banków. Informowano wówczas, że do nowego banku nie zostaną przeniesione hipoteczne kredyty walutowe klientów Getinu.

Przeczytajcie także: Cinkciarz udostępnia startery z kartami wielowalutowymi

W kolejnych miesiącach bank rozwijał działalność, czego efektem jest np. nowy serwis transakcyjny. Od poprzednika odróżnia się on nie tylko zmianami wizualnymi, ale też funkcjami. Inaczej wygląda już sama strona logowania, pulpit stał się bardziej czytelny, ułatwiono poruszanie się między profilami klientów indywidualnych i firmowych. Więcej informacji na en temat przeczytacie w tym tekście.

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies