Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowości w aplikacji PKP Intercity. Pojawiły się m.in. płatności Google Pay

Operator kolejowy zapewnia też, że doda do aplikacji usługę Apple Pay, ale nie precyzuje, kiedy można się jej spodziewać

Spółka PKP Intercity poinformowała o udostępnieniu odświeżonej wersji swojej aplikacji mobilnej. Jedną z nowości jest możliwość płacenia za bilety z użyciem Google Pay. Operator kolejowy jednocześnie przypomniał, że pasażerowie wcześniej mogli w tym celu użyć karty lub Blika.

Przeczytajcie także: Saxo Bank z rozszerzoną ofertą dla klientów z Polski

Najnowsza odsłona apki uzyskała także opcję graficznej rezerwacji miejsc w wybranych składach wagonowych Express InterCity (wcześniej narzędzie to pojawiło się testowo w systemie internetowej sprzedaży). Pasażer może na grafice w apce wybrać rodzaj wagonu, miejsce oraz sprawdzić kierunek jazdy pociągu. Nowością jest również możliwość sprawdzenia frekwencji w pociągu.

Przeczytajcie także: Garmin prezentuje modele Forerunner 965 i 265

PKP Intercity zapewnia, że aplikacja będzie zyskiwać nowe funkcje. W niedalekiej przyszłości pokaże lokalizację pociągu na mapie, informacje o opóźnieniach oraz umożliwi zakup biletu z więcej niż jedną przesiadką w jednej transakcji. Pojawi się także możliwość pobrania biletu w formacie pdf, udostępnienia go innej osobie czy dodania do kalendarza. Operator zadeklarował też wprowadzenie płatności Apple Pay, ale nie sprecyzował, kiedy można się tego spodziewać.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies