Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polkomtel pracuje nad własną bramką płatniczą. Pozwoli opłacać rachunki za usługi telekomunikacyjne

Nowe rozwiązanie ma zapewnić spółce oszczędności na prowizjach odprowadzanych do zewnętrznych operatorów płatności internetowych

O tym, że Polkomtel, właściciel sieci komórkowej Plus, pracuje nad własną bramką płatniczą, napisał na swoim profilu w portalu Linkedin jeden z pracowników spółki. Za potwierdzenie uznać można odpowiedź biura prasowego firmy na pytanie cashless.pl w tej sprawie. – Rozważamy wprowadzenie nowego rozwiązania ułatwiającego klientom opłacanie rachunków, natomiast jest zbyt wcześnie, by mówić o jego szczegółach i terminie wdrożenia – napisano.

Przeczytajcie także: Część klientów nie można spłacać Allegro Pay kartami

Z nieoficjalnych informacji cashless.pl wynika, że za rozliczanie transakcji za pośrednictwem nowej bramki odpowiedzialny będzie Plus Bank, należący do tej samej grupy kapitałowej co Polkomtel. Podstawową metodą płatności, dostępną w nowej usłudze, będzie Blik. Dzięki wprowadzeniu nowego rozwiązania firma chce oszczędzić na prowizjach odprowadzanych do zewnętrznych integratorów płatności internetowych. Zwykle to ok. 1-1,5 zł od transakcji.

Przeczytajcie także: Zagłosujcie w plebiscycie Cashless Pay 2022

Co ciekawe już w 2019 r. Polkomtel założył nową spółkę, która przyjęła nazwę Plus Pay. Sugerowało to, że firma zamierza wejść na rynek płatności. Poniekąd potwierdził to jeden z wiceprezesów grupy, cytowany przez Parkiet wiosną 2020 r. Jego zdaniem płatności mobilne i usługi finansowe to naturalny kierunek rozwoju spółki. Więcej na ten temat w tekście Cyfrowy Polsat utworzył spółkę Plus Pay. Wejdzie w płatności mobilne. Na razie nie wiadomo jednak, czy spółka ta ma związek z projektem bramki płatniczej Polkomtela.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies