Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wystartował serwis Bidcar.pl. To platforma aukcyjna z samochodami używanymi

Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z historią samochodu i jego rzeczywistym stanem jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie

W Polsce wystartowała platforma aukcyjna z używanymi samochodami – Bidcar. Jej twórcy, którzy doświadczenie zdobywali m.in. przy prowadzeniu serwisu Poleasingowe.pl, przekonują, że klienci jeszcze przed zakupem poznają rzeczywisty stan pojazdu i jego historię, dzięki czemu unikną rozczarowania. Jednocześnie zespół zapewnia, że nowa platforma nie przypomina dobrze już znanych tablic ogłoszeniowych.

Przeczytajcie także: Revolut zaoferował sklepom internetowym usługę Revolut Pay

Jak wygląda handel na Bidcar? Osoba chcąca sprzedać samochód zaczyna od wypełnienia formularza online, w którym podaje dane pojazdu i kontaktowe. Następnie odwiedza ją rzeczoznawca, który wycenia pojazd i przygotowuje opis aukcji. Jeżeli sprzedawca akceptuje wycenę, uruchamiana jest aukcja, która może trwać 3, 7 albo 10 dni. Jeśli cena zaproponowana przez kupującego (wygrywa najwyższa oferta) satysfakcjonuje właściciela, transakcja zostaje zawarta.

Osoba kupująca pojazd zaczyna od przeglądania ofert. Po wybraniu auta może za darmo zapoznać się z raportem rzeczoznawcy. Potem pozostaje licytować i jeśli oferta jest najwyższa, czekać na decyzję sprzedającego (na jej podjęcie ma on 24 godziny). Jeżeli warunki finansowe zostaną zaakceptowane, dochodzi do odbioru auta.

Przeczytajcie także: Platforma aukcyjna Carrot pomoże sprzedać auto powypadkowe

Twórcy Bidcar wyjaśniają, że w przeciwieństwie do serwisów ogłoszeniowych nie pobierają opłat za samo uruchamianie aukcji. Strony płacą, gdy dojdzie do sprzedaży. Koszt dla sprzedającego jest stały i wynosi 290 zł. Z kolei kupujący płaci prowizję w wysokości 3 proc. ostatecznej ceny kupowanego pojazdu (minimalna kwota to 500 zł, a maksymalna wynosi 2 tys. zł).

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies