Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
SkyCash rusza z drugą emisją crowdfundingową. Chce zebrać ponad 4 mln zł

Za pozyskane środki operator aplikacji SkyCash chce m.in. opracować rozwiązanie do poszukiwania wolnych miejsc parkingowych oraz przygotować się do debiutu na NewConnect

Operator aplikacji SkyCash uruchomił drugą kampanię crowdfundingową. W jej ramach chce pozyskać 4,125 mln zł. Pieniądze mają pozwolić na przyspieszenie rozwoju apki, w tym opracowanie usługi wykorzystującej sztuczną inteligencję, która będzie pomagać w znalezieniu wolnego miejsca parkingowego w centrach miast. SkyCash chce też przeznaczyć pozyskane od inwestorów środki na przygotowanie się do wejścia na giełdę NewConnect.

Przeczytajcie także: SkyCash ogłosił sukces emisji akcji

SkyCash w zaproszeniu do udziału w akcji crowdfundingowej pisze, że nowe fundusze przeznaczy także na wprowadzenie nowej wersji usługi mobiparking (pozwala na opłacanie postoju w strefach płatnego parkowania). Niestety, nie podaje szczegółowych informacji na temat swoich pomysłów. Używa tylko ogólnego sformułowania, że chce jeszcze bardziej zdigitalizować rozliczanie przejazdów służbowych i kosztów delegacji.

W ramach nowej emisji akcje SkyCash można kupić do 28 września bieżącego roku. Na zapisanie się zostało więc jeszcze 23 dni. Cena emisyjna akcji wynosi 2,75 zł. Aktywni użytkownicy aplikacji mogą kupić papiery taniej, w cenie 2,10-2,35 zł, w zależności od liczby i wartości transakcji realizowanej za pośrednictwem aplikacji SkyCash. Emisja ma mieć ok. 5 proc. udziału w kapitale spółki.

Przeczytajcie także: Więcej pożyczek pojawi się w aplikacji mPay

Trwająca obecnie kampania crowdfundingowa SkyCash to druga taka akcja w historii spółki. Poprzednia, zakończona w wiosną ubiegłego roku, została okrzyknięta przez spółkę dużym sukcesem. Wprawdzie nie udało się zebrać planowanej kwoty (4,2 mln zł), bo ostatecznie pozyskano 2,9 mln zł. Jednak w kampanii wzięło udział rekordowo dużo inwestorów – ponad 6 tys., czyli więcej niż we wszystkich pozostałych emisjach crowdfundingowych w Polsce w I kw. 2021 r.

W aktualnym zaproszeniu do zakupu akcji SkyCash pisze, że za pieniądze zebrane w poprzedniej emisji udało się mu wprowadzić swoje usługi do aplikacji bankowych mBanku i Pekao, uruchomić płatności za przejazdy kolejnymi autostradami oraz platformę crowdfundingu inwestycyjnego SkyAnts.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies