Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ubezpieczenia turystyczne już dostępne w aplikacji mBanku

Polisy podróżne w bankowości mobilnej to wkrótce będzie standard

Potwierdziły się informacje serwisu Cashless sprzed miesiąca. W markecie Google Play właśnie pojawiła się aktualizacja aplikacji mobilnej mBanku, dzięki której jej użytkownicy mogą za pomocą smartfona kupować ubezpieczenia podróżne. Z doniesień jednego z czytelników wiem, że jest już także aktualizacja na urządzenia z systemem iOS. Z informacji przekazanych mi wcześniej przez biuro prasowe instytucji wynika, że w przyszłości do aplikacji mogą trafić także inne polisy.


Natomiast już od jakiegoś czasu ubezpieczenia turystyczne mogą kupować użytkownicy aplikacji mobilnej BZ WBK. W najbliższym czasie planuje wprowadzić je także Millennium. I zamierza pójść o krok dalej niż konkurencja. – Przez bankowość mobilną chcemy sprzedawać polisy komunikacyjne, podróżne i mieszkaniowe. Początkowo współpracować będziemy na tym polu z jednym towarzystwem, ale w przyszłości niewykluczone, że zechcemy naszym klientom oferować produkty kilku firm – mówił mi miesiąc temu Ricardo Campos, szef bankowości elektronicznej w Millennium.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia trafią do aplikacji bankowych

Bank ten chce również uruchomić platformę do sprzedaży ubezpieczeń w internetowym serwisie transakcyjnym. Będzie ona działać na podobnej zasadzie jak platforma dostępna już dziś w mBanku. Campos deklaruje jednak, że będzie jeszcze bardziej intuicyjna.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja Getinu zadebiutuje w maju

Jeżeli zaś chodzi o aplikacje mobilne, to wydaje mi się, że wkrótce sprzedaż za ich pośrednictwem ubezpieczeń, zwłaszcza turystycznych, stanie się rynkowym standardem. To intuicyjne i wygodne rozwiązanie dla klientów a jednocześnie niezły sposób na dodatkowe przychody banków i dobry pomysł na monetyzację popularności mobilnych aplikacji bankowych.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies