Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut przekształca konta Junior w "Revolut <18". Aplikacja i karta zmieniają kolor

Na razie zmiany w usłudze dla nastolatków to przede wszystkim nowy design kart i aplikacji

Dwa dni temu cashless.pl informował, że Revolut jeszcze w tym tygodniu odświeży ofertę kont dla dzieci i młodzieży. I tak się właśnie stało. Brytyjski fintechowy bank rozesłał do mediów komunikat prasowy o wprowadzanych dzisiaj zmianach. Na czym one polegają?

Przeczytajcie także: Błąd przy przelewie i Revolut nie chce oddać pieniędzy

Konto Junior przekształcono w "Revolut <18". Wprowadzono nowy design kart i aplikacji. Teraz będą dominować kolory cytrynowożółty i czarny. Dodano też funkcję wysyłania błyskawicznych darmowych przelewów do pozostałych użytkowników "Revolut <18", znaną z wersji aplikacji przeznaczonej dla osób pełnoletnich. Ponadto tak jak dorosły, młody klient będzie mógł spersonalizować kartę (umieścić na niej własne rysunki, napisy, obrazki czy emotikony). W aplikacji dodano moduł do projektowania wyglądu kart.

Przeczytajcie także: Aion Bank w systemie Express Elixir

Użytkownik aplikacji "Revolut <18" może też przeglądać wykonane transakcje, otrzymywać błyskawiczne powiadomienia o wydatkach i ustalać cele oszczędnościowe. Rodzice lub opiekunowie tak jak dotychczas mogą ustawić regularny dzień wypłaty kieszonkowego lub zaplanować zestaw wyzwań do podjęcia i ukończenia, które warunkują wypłatę nagrody.

Revolut deklaruje, że w Polsce z usługi Junior korzystało do tej pory blisko 100 tys. osób, ale jest to łączna liczba młodych użytkowników i ich opiekunów. W rzeczywistości więc można szacować, że aplikacji używa nie więcej niż 50 tys. dzieci i nastolatków. Fintech podaje, że na świecie z usługi korzysta 1,6 mln osób.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies