Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut przekształca konta Junior w "Revolut <18". Aplikacja i karta zmieniają kolor

Na razie zmiany w usłudze dla nastolatków to przede wszystkim nowy design kart i aplikacji

Dwa dni temu cashless.pl informował, że Revolut jeszcze w tym tygodniu odświeży ofertę kont dla dzieci i młodzieży. I tak się właśnie stało. Brytyjski fintechowy bank rozesłał do mediów komunikat prasowy o wprowadzanych dzisiaj zmianach. Na czym one polegają?

Przeczytajcie także: Błąd przy przelewie i Revolut nie chce oddać pieniędzy

Konto Junior przekształcono w "Revolut <18". Wprowadzono nowy design kart i aplikacji. Teraz będą dominować kolory cytrynowożółty i czarny. Dodano też funkcję wysyłania błyskawicznych darmowych przelewów do pozostałych użytkowników "Revolut <18", znaną z wersji aplikacji przeznaczonej dla osób pełnoletnich. Ponadto tak jak dorosły, młody klient będzie mógł spersonalizować kartę (umieścić na niej własne rysunki, napisy, obrazki czy emotikony). W aplikacji dodano moduł do projektowania wyglądu kart.

Przeczytajcie także: Aion Bank w systemie Express Elixir

Użytkownik aplikacji "Revolut <18" może też przeglądać wykonane transakcje, otrzymywać błyskawiczne powiadomienia o wydatkach i ustalać cele oszczędnościowe. Rodzice lub opiekunowie tak jak dotychczas mogą ustawić regularny dzień wypłaty kieszonkowego lub zaplanować zestaw wyzwań do podjęcia i ukończenia, które warunkują wypłatę nagrody.

Revolut deklaruje, że w Polsce z usługi Junior korzystało do tej pory blisko 100 tys. osób, ale jest to łączna liczba młodych użytkowników i ich opiekunów. W rzeczywistości więc można szacować, że aplikacji używa nie więcej niż 50 tys. dzieci i nastolatków. Fintech podaje, że na świecie z usługi korzysta 1,6 mln osób.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies